פוצ'טינו: קשה לעצור את דיבאלה, הוא סוג של ליאו מסי

פוצ'טינו
פוצ'טינו | צילום: Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם דיבר לקראת המפגש נגד יובנטוס בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות: "מול קבוצה כמו יובה צריך גם מזל". לוריס: "לשחק על תיקו יהיה מאוד מסוכן". גם ביובנטוס בונים על דיבאלה: "יכול להיות הג'וקר"

(גודל טקסט)
אחד הקרבות המסקרנים של הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות יתקיים מחר (רביעי, 21:45) בוומבלי בין טוטנהאם ליובנטוס, אחרי ששתי הקבוצות נפרדו ב-2:2 במשחק הראשון בטורינו. התרנגולים לא יכולים לזלזל באלופה האיטלקית שעלתה פעמיים לגמר המפעל בשנים האחרונות, אבל כן להיות מעודדים מהתוצאה שהשיגו במשחק הראשון כשלמרות פיגור 2:0 כבר בדקה התשיעית מצמד של גונסאלו היגוואין, השחקנים של מאוריסיו פוצ'טינו התעשתו והשתלטו על המשחק ובנוסף ניצלו גם החמצת פנדל של הארגנטינאי.


המגן הימני סרז' אורייה לא ייקח חלק במשחק בעקבות השעיה. ביובה, בינתיים, יחליטו אם לסכן את היגוואין שהיה פצוע מאז המשחק נגד טורינו בדרבי ואת מריו מנדזוקיץ' שסובל גם הוא מפציעה. טוטנהאם ניצחה את כל משחקיה בבית המוקדם בוומבלי, ואילו יובנטוס רשמה רק ניצחון חוץ אחד העונה בליגת האלופות, אבל ג'יאנלואיג'י בופון מחפש לשמור על רשת נקייה בפעם ה-50 במפעל. השיאן אגב, הוא חברו הטוב איקר קסיאס עם 55 רשתות נקיות.



מלבד ניצחון, גם 0:0 ו-1:1 יספיקו לקבוצה הלונדונית כדי לעלות לרבע הגמר, אבל 2:2 יכפה הארכה וכל תיקו עם יותר משני שערים בכל צד יעלה את יובה בזכות שערי חוץ. סגנית אלופת אירופה מצידה צריכה להיות מודאגת מהעובדה שטוטנהאם לא הפסידה בוומבלי מאז ה-25 באוקטובר, אז נוצחה 3:2 על ידי ווסטהאם בגביע הליגה, כלומר 15 משחקים רצופים. בנוסף, הספרס לא הפסידו ב-15 משחקים בכל המסגרות מתחילת 2018 ולמי שכבר הספיק לשכוח, היא ניצחה בוומבלי גם את ריאל מדריד 1:3 בשלב הבתים.



היגוואין. ישחק גם הפעם? (Gettyimages)


יחד עם זאת, לעולם אי אפשר להספיד את ה"גברת הזקנה" שתגיע לוומבלי במצב רוח טוב אחרי שצמצמה את את הפער בליגה מנאפולי בזכות 0:1 על לאציו ביום ראשון האחרון עם שער בתוספת הזמן של פאולו דיבאלה, שחוזר לעצמו אחרי פציעה. לאחר מכן, נאפולי הפסידה לרומא 4:2, לפני שמשחקי המחזור נקטעו בעקבות מותו הטרגי של בלם פיורנטינה דוידה אסטורי.


מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הודה שקבוצתו נזקקה למזל מול יובה במשחק הראשון: "דווקא אחרי פיגור 2:0 שיחקנו מעולה, אבל אתה צריך גם מזל כמו החמצת הפנדל של היגוואין. הוא שחקן שקשה לעצור אותו כמו דיבאלה שהוא סוג של ליאו מסי. יובה קבוצה גדולה ונצטרך להיזהר מהם, אבל בכל פעם שאנחנו משחקים אנחנו גם מגלים את הפנים היפות שלנו. פעם יותר ופעם פחות. אנחנו רוצים לעשות את הצעד הבא ולהיות עקביים ולסיים כל פעם בין ארבע הגדולות בליגה ואם נזכה בתואר כלשהו השחקנים יהיו הגיבורים".



דלה עלי. יודע ששום דבר לא בטוח (Gettyimages)


השוער הוגו לוריס: "הראנו את האופי שלנו ב-80 דקות מול יובנטוס. בופון? הוא הגדול בהיסטוריה והטביע את חותמו. כשהייתי באקדמיית הכדורגל הערצתי אותו ואת קסיאס. כמועדון אנחנו חזקים משנה לשנה. אותם שחקנים בעיקרון משחקים כבר כמה עונות ביחד וזה משמעותי. אנחנו מגיעים לרגע מכריע עם הרבה ביטחון ובגרות. לשחק על תיקו מול קבוצה כמו יובה שיש לה ניסיון עצום יהיה מאוד מסוכן".


הקשר דלה עלי הודה: "אסור להיסחף. המפגש בינינו רחוק מלהיות מוכרע. יובה הראתה איזה פוטנציאל ענק יש לה ב-20 הדקות הראשונות במשחק הראשון נגדנו. זה לא היה נעים להיות בפיגור 2:0 מיד בפתיחה, אבל הוכחנו שיש לנו אופי. ליובה יש ים של כשרונות והם מסוגלים להעניש אותנו בכל רגע. נצטרך להיות ממוקדים כל הזמן ולסגור מאחור, גם כשהכדור ברגליים שלנו".


דיבאלה. יהיה הג'וקר? (Gettyimages)
דיבאלה. יהיה הג'וקר? (Gettyimages)


בלם יובנטוס, דניאלה רוגאני, אמר לקראת המשחק: "יהיה משחק יותר פתוח בהשוואה לאחרון שלנו מול לאציו, שהגנו מאוד עמוק ועם כל השחקנים מאחורי הכדור. נהיה חייבים לתת יותר ממאה אחוז, בגלל שנצטרך לתת הופעה יוצאת מגדר הרגיל כדי לנצח בוומבלי. ליובנטוס יש עוצמה משלה ואנחנו תמיד חזקים נגד קבוצות בעלות עוצמה כמו טוטנהאם. ההגנה שלנו הפכה שוב לחלק החזק של הקבוצה".


קשר יובנטוס בלז מטווידי, שהחמיץ את המשחק הראשון, אמור לפתוח ואמר בראיון ל"סקיי איטליה": "לא יהיה קל ברביעי. טוטנהאם קבוצה שמשחקת כדורגל טוב, בכושר טוב, ועשתה דברים נהדרים בליגת האלופות, כולל המשחק הראשון מולנו. אנחנו מגיעים לנצח וחייבים להבקיע שערים. חשוב שדיבאלה החלים והיגוואין עשוי להיות בסגל. מול לאציו, דיבאלה שוב הוכיח שהוא שחקן שיכול להכריע משחקים וגם אם לא בטוח שיפתח בהרכב, הוא יוכל להיות הג'וקר".


סמי חדירה צייץ: "טסים ללונדון במטרה אחת בלבד. לחזור עם ניצחון".


Off to London with only one objective in our minds. Let's reach the next round #TOTJuve#UCL#FinoAllaFine#ForzaJuve#SK6@juventusfc@ChampionsLeaguepic.twitter.com/NzM1m9WxLj

— Sami Khedira (@SamiKhedira) 6 במרץ 2018


הבלם ג'ורג'יו קייליני הזכיר לכולם בראיון ל"איל ג'ורנלה": "נצטרך להיזהר מהארי קיין. הוא בין שלושת או ארבעת החלוצים הטובים בעולם כיום. יובה צריכה לשחק כמו יובה ולא לפי המשחק שתכתיב לנו טוטנהאם".


ביובה משתעשעים עם הקמע שלהם בדמות הזברה, שהולכת ברחובות לונדון ומבקרת מקומות היסטוריים, כולל תא טלפון ציבורי בריטי שהפך כבר למוזיאון.


… Nel frattempo il nostro #Jay ⚪️⚫️ sta prendendo confidenza con l'ambiente londinese! #UCL#TOTJuve#TOGETHERpic.twitter.com/nYk5czrRf9

— JuventusFC (@juventusfc) 6 במרץ 2018

גם קלאודיו מרקיזיו צייץ היום: "לונדון קוראת לנו".


London calling #UCL#ready#MC8pic.twitter.com/QsXXE1GlTg

— Claudio Marchisio (@ClaMarchisio8) 6 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי