סארי יאריך חוזה בנאפולי: זה יהיה חילול השם אם אשווה עצמי למראדונה

סארי. יקיים?
סארי. יקיים? | צילום: Gettyimages

המאמן המוערך שהיה מועמד לקבוצות באנגליה יחתום בתוך 48 שעות על חוזה חדש: "השמועות על עזיבתי היו פייק ניוז. אני מרגיש חוב גדול לנאפולי והדרך היחידה להחזיר היא לתת את המיטב"

(גודל טקסט)

 מאוריציו סארי, מאמנה של נאפולי, הוזכר אומנם כמועמד לקבוצות בפרמיירליג, אבל הוא יישאר לאמן בסרייה A ולפי הדיווחים באיטליה הוא עשוי להאריך חוזה בנאפולי בתוך 48 שעות. המאמן התראיין לתקשורת האיטלקית ואמר שהשמועות על עזיבתו היו "פייק ניוז".

"אני מרגיש חוב גדול לנאפולי והדרך היחידה שאני יכול להחזיר להם היא להשקיע ולתת את המיטב", אמר המאמן והוסיף: "היה לנו משחק גדול נגד אינטר בסאן סירו בתיקו 0:0 והעובדה שלא ניצחנו וספגנו ביקורת אומרת עד כמה אנשים מצפים מנאפולי והתקשורת התרגלה מאיתנו להצלחות".

סארי נשאל אם הלחץ על יובה להצליח בליגה וגם באלופות יכול להזיק לה: "בתיאוריה זה לא צריך להזיק בגלל שזו קבוצה שרגילה לשחק כל עונה בשני המפעלים. השחקנים שלי נותנים יותר מ-100 אחוז. אני לא יכול לבקש יותר. באתי לנאפולי ומצאתי קבוצה שמוכנה לתת הכל ואתה עושה כל דבר אפשרי".

מאוריציו סארי. יחתום על חוזה חדש בתוך 48 שעות (AFP)
מאוריציו סארי. יחתום על חוזה חדש בתוך 48 שעות (AFP)

לשאלה אם משחק העונה נגד יובנטוס בטורינו ב-22 באפריל יכריע את האליפות אמר: "עדיין אי אפשר לדעת. השאלה מה יהיה הפרש הנקודות בינינו. כל משחק קשה עד סיום העונה גם נגד קבוצות שמועמדות לרדת ליגה".

העובדה שהשוער פפה ריינה עוזב: "ריינה שוער גדול עם אישיות גדולה. הוא יודע לתת יותר ממאה אחוז על המגרש ואנחנו מעריכים אותו על כך למרות שהוא רוצה לעזוב".

שחקני נאפולי חוגגים. רוצים לחזור למקום הראשון (AFP)

מרגיש כמו צ'ה גווארה או יותר כמו דייגו מראדונה: "ברור שמראדונה. הוא דמות נערצת בנאפולי שאף אחד לא יכול לגעת בו, אבל זה יהיה חילול השם אם אשווה אותו לעצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי