יובנטוס נושמת לרווחה: קייליני יהיה כשיר לריאל מדריד

קייליני
קייליני | Gettyimages

בהודעה רשמית של המועדון נמסר כי הפציעה של הבלם התבררה כקלה בלבד והוא יהיה כשיר כבר בשבוע הבא. פיאניץ' לתקשורת באיטליה: "נאפולי משחקת הכי טוב באיטליה, אבל מה שחשוב זה הניצחון"

(גודל טקסט)

 יובנטוס הודיעה באופן רשמי כי הבלם ג'יורג'יו קיילני, שהיה בספק למשחקים מול ריאל מדריד בעוד שבועיים בשל פציעה שספג במשחק הליגה האחרון מול ספאל, עבר סדרת בדיקות שהבהירו כי הפציעה לא חמורה והוא ישחק בצמד המשחקים מול אלופת אירופה.

הבלם שוחרר ביום שני ממחנה האימונים של נבחרת איטליה המתכוננת לצמד משחקי ידידות מול ארגנטינה ואנגליה ובהודעה הרשמית נכתב: "השחקן סבל מכאבים בשריר בירך ימין ונופה מסגל הנבחרת. תוצאות הבדיקות שהוא עבר הראו שהפציעה לא רצינית והשחקן כבר התחיל בטיפולים פיזיותרפיים שיכשירו אותו למשחקים כבר בשבוע הבא".

פיאניץ': נאפולי משחקת כדורגל טוב יותר, אבל מה שנחשב זה נצחונות
בנוסף למאבק בליגת האלופות, יובנטוס נאבקת כמובן גם על אליפות הסרייה A והשנה המאבק עם נאפולי צמוד יותר מאשר בשנים האחרונות. הגברת הזקנה מובילה בשתי נקודות בראש הטבלה ומיראלם פיאניץ', אחד השחקנים החשובים של האלופה, דיבר היום בתקשורת האיטלקית על המאבק הדו ראשי: "העונה הנצחונות שלנו מגיעים אחרי מאבקים קשים".

מיראלם פיאניץ'. השתפר ככדורגלן עם אלגרי (AFP)
מיראלם פיאניץ'. השתפר ככדורגלן עם אלגרי (AFP)

"נאפולי משחקת את הכדורגל הטוב באיטליה" הודה הקשר, "אבל מה שנחשב בסופו של דבר הם הנצחונות ואנחנו משיגים אותם בזכות הגנה קשוחה. אלגרי הוא המאמן הטוב באיטליה והוא שיפר אותי ככדורגלן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי