פיולי: קשה לי מאוד בלי אסטורי, מתגעגע לשמוע את קולו

דוידה אסטורי
דוידה אסטורי | אופ"א האתר הרשמי

מאמן פירונטינה בעונה האחרונה ספד לקפטן שהלך לעולמו בשנתו בתחילת החודש: "היה קשה לשוב לאימונים, אני פוחד על השחקנים שלי". וגם: הרגע הקשה בו נקרא בדחיפות לחדרו של השחקן והשיחה עם חבריו לקבוצה

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

כשלושה שבועות עברו מאז הטרגדיה שאירעה באודינזה, אז קפטן פיורנטינה ושחקן נבחרת איטליה דוידה אסטורי לא התעורר משנתו והלך לעולמו בטרם עת, בגיל 31 בלבד. היום התראיין בנושא לראשונה מי שאימן אותו בעונה האחרונה, סטפנו פיולי שהודה: "יהיה לי קשה מאוד בלעדיו".

אסטורי מת מהתקף לב בעת שישן, בזמן שהקבוצה מפירנצה התכנסה בבית מלון לקראת משחק החוץ מול אודינזה, ופיולי סיפר הערב לראשונה: "יש לי את ההרגלים שלי. התעוררתי מוקדם ואכלתי ארוחת בוקר כבר ב-07:30, חשבתי על המשחק היום ועל הרצון לעורר את המוטיבציה של השחקנים שלי אפילו יותר. אני זוכר שבתי התקשרה אליי ואז הדוקטור והמנהל המקצועי קראו לי לרדת למטה בדחיפות".

"הגעתי לחדר 118 כשאני בפיג'מה ושמעתי שדוידה הלך לעולמו. לא הצלחתי להבין מיד את גודל הטרגדיה, אבל אז פתחתי את הדלת וראיתי אותו שוכב במיטה והרופא מעליו בוכה. זה היה נראה שהוא ישן, אבל זה לא מה שהיה. הדבר הכי קשה היה ללכת לשאר החדרים ולספר מה היה. אני לא מאחל דבר כזה לאף אחד"

פיולי ניסה לתאר כיצד נראית השגרה מאז לכתו של הקפטן: "אני פוחד על השחקנים שלי. היה קשה לשוב לאימונים. יש לנו שחקנים צעירים שעדיין לא הצליחו לעכל את מה שקרה באותו אימון. התחלתי לדבר ושאלתי אותם אם יש להם מה להגיד. ענו לי שהם רוצים להעביר הלאה ולקדם את ערכיו של דוידה אסטורי, את מה שהוא העביר להם. עדיין מאוד קשה לי בלעדיו, אני מתגעגע לשמוע את הקול שלו".

"דוידה לימד אותי שעם רצינות ורוגע אפשר להגיע להישגים גדולים. וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. אחרי המשחק הראשון בלעדיו הסתכלנו אחד על השני וחיבקנו אחד את השני בשקט. לא היה צורך במילים. הרגשנו מעט הקלה אחרי שעברנו שבוע שנראה היה שאי אפשר לעבור".


הפרידה המרגשת מדוידה אסטורי בפירנצה (Gettyimages)


"הסתכלנו אחד על השני וחיבקנו אחד את השני בשקט. לא היה צורך במילים" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי