אדריאנו אושפז בבית חולים בברזיל עם זיהום בגופו

אדריאנו
אדריאנו | אינסטגרם

הברזילאי, שנחתך בידו ולטענת התקשורת המקומית שוב הסתבך, ניסה להסביר: "עברתי תאונה. טיפלתי בעצמי וזה רק החמיר. אני מקווה שלא ימציאו עליי דברים"

(גודל טקסט)
שוב נקלע לצרות: אדריאנו, חלוץ רומא, פיורנטינה ופארמה לשעבר, אושפז בבית חולים פרטי בברזיל בגיל 36 לאחר שככל הנראה הסתבך. שחקן העבר הגיע לבית החולים עם חתך רציני שגרם לזיהום בכל גופו. הסיבה עדיין לא פורסמה באופן רשמי, אך בברזיל מדווחים שידו התנפחה ולא מן הנמנע שהוא היה מעורב בקטטה ואולי אף נחתך מסכין.


הברזילאי, שאושפז בעבר בגלל דיכאון, ניסה להסביר ברשתות החברתיות: "עברתי תאונה ונגרם לי חתך רציני ביד. טיפלתי בזה בעצמי וזה רק החמיר. הרופא בבית החולים הסביר לי שצריך לפתוח את המקום ולראות מה הולך שם. אני מקווה שלא ימציאו עליי דברים כמו תמיד".


ב-2016 הוא עוד שיחק במדי מיאמי יונייטד בארצות הברית ולאחרונה ניסה לשוב למגרשים במדי פלאמנגו שהכינה לו משטר אימונים, פסיכולוגים צמודים ודיאטנית. למרות הרצון, הניסיונות לא צלחו והחלוץ נטש במהרה. רק לפני שבוע הוא ביקר באיטליה וקיבל מאינטר חולצה ממוסגרת.


אדיראנו, שגדל בנוער של אינטר, סומן כבר בגיל צעיר כאחד החלוצים הטובים בעולם, אך כאמור מעולם לא הצליח לממש את הפוטנציאל הרב שלו. מות אביו והמקום בו גדל הובילו אותו למקומות רעים כמו צריכת אלכוהול ונטייה לאלימות. גם הנטייה להשמנה פגעה בו רבות במהלך הקריירה ותרמה לכך שלא הגיע לאן שציפה.


 

A post shared by Adriano imperador (@adrianoimperador) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי