צפו: בונוצ'י כבש, אך יובנטוס גברה 1:3 על מילאן וברחה בפסגה

חואן קוואדרדו
חואן קוואדרדו | AFP

הבלם שעבר מטורינו למילאנו תמורת 40 מיליון יורו מחק יתרון של דיבאלה, אך קוואדראדו וחדירה קבעו 1:3. נאפולי סיימה רק ב-1:1 אצל סאסואולו. לאציו הפכה ל-2:6 על בנבנטו, 0:3 לאינטר על ורונה ותיקו גם לרומא

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית החל והסתיים היום (שבת) במשחק שבו איבדה רומא נקודות יקרות ב-1:1 בבולוניה, ומיד לאחר מכן נמשך המחזור ובו רשמו לאציו ואינטר ניצחונות משמעותיים והקרב על המקום השלישי מתחמם לקראת הישורת האחרונה, בעוד מי שאיכזבה גם כן היא נאפולי שנותרה שנייה בעקבות תיקו בחוץ אצל סאסואולו – אך המשחק המרכזי היה בין יובנטוס למילאן, ושם גם שער של לאונרדו בונוצ'י, שכמו בסרט הוליוודי כבש דווקא היום את שערו השני במדי הרוסונרי, לא מנע מהגברת הזקנה לנצח 1:3 ולברוח בפסגה.

יובנטוס – מילאן 1:3
זה היה נראה שיובנטוס תאבד נקודות יקרות והזדמנות לברוח בפסגה, אחרי שנאפולי לא הצליחה לנצח בסאסואולו, אבל בדקה ה-79 הגיע הקולומביאני חואן קוואדרדו שעלה מהספסל, מחק את שער השוויון של לאונרדו בונוצ'י, סמי חדירה עוד נעץ את השלישי של המארחים בדקה ה-87 מבישול של פאולו דיבאלה, המבקיע הראשון במשחק, ויובה כבר בארבע נקודות פור בפסגה.

בקיץ האחרון עבר הבלם לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס למילאן תמורת כ-40 מיליון יורו בעסקה מסקרנת עד מאוד, וכמו בסרטים היה זה הבלם הוותיק שכבש בדקה ה-28 מבישול של האקן צ'לאנהולו ומחק את שערו המהיר של דיבאלה בדקה השמינית. הלחץ המקומי הלך וגבר וכאמור לקראת דקות הסיום הם גם מצאו את הרשת של דונארומה פעמיים בדרך לניצחון קריטי. הרוסונרי לעומת זאת עם הפסד ליגה ראשון ב-2018(!), נותרו במקום השישי עם 50 נקודות.


דיבאלה עם שער ובישול לפני המפגש מול ריאל מדריד (AFP)

כידוע, כבר ביום שלישי הקרוב תארח יובנטוס את ריאל מדריד ברבע גמר ליגת ליגת האלופות, והם בוודאי יגיעו במצב רוח מרומם לאור הפער שנוצר בפסגה. מילאן לעומתה תארח את אינטר ביום רביעי לדרבי הגדול של מילאנו.


בונוצ'י חוגג במגרש שהוא מכיר היטב (AFP)

סאסואולו – נאפולי 1:1
מאוריציו סארי ושחקניו שבו במחזור שעבר למסלול הניצחונות אחרי שתי מעידות רצופות שכידוע גם עלו לקבוצה בפסגה, אך הערב שוב אכזבו ולא הצליחו לחזור לביתם עם שלוש נקודות, דווקא מול יריבה נחותה הנלחמת על חייה בסרייה A, והם במינוס ארבע נקודות מיובנטוס מתיאו פוליטאנו בדקה ה-22 כבש ראשון, שער עצמי של רוג'ריו בדקה ה-81 קבע שוויון. המקומיים נשארו במקום ה-15 עם 28 נקודות. בקצב הזה נאפולי תתארח בטורינו ב-22.4 במשחק שייתכן שכבר לא ישנה יותר מדי, אך כעת היא עם 74 נקודות, 14 יותר מאשר לרומא השלישית.


מרטנס מועד. תמונת מראה למצבה של נאפולי לאחרונה (AFP)

לאציו – בנבנטו 2:6
ניצחון ביתי גדול ללאציו שפיגרה 2:1. צמד של צ'ירו אימובילה (19 ו-68) ושערים של פיליפה קאייסדו (60), סטפן דה פריי (66), לוקאס לייבה (83) ולואיס אלברטו (90+1), העניקו למקומיים מהפך אדיר. דנילו קטאלדי (23) וגילרמה (51), כבשו לאורחים. לאציו חמישית בטבלה האיטלקית עם 57 נקודות, אחת פחות מאשר לרביעית אינטר ושלוש פחות מאשר לרומא, השלישית בטבלה. 

אינטר – ורונה 0:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אינטר נאבקת עם רומא על המקום השלישי והיום היא התפוצצה על ורונה, בניצחון משכנע 0:3. כבר בדקה הראשונה קבע מאורו איקארדי 0:1, מבישול של איבן פרישיץ'. המבשל כבש את השער השני במשחק בדקה ה-13 ובדקה ה-49 שוב בישל פרישיץ' ושוב לאיקארדי. אינטר במקום הרביעי בטבלה עם 58 נקודות, שתיים פחות משל רומא, אך עם משחק חסר.


פרישיץ' והנראזורי חוגגים על ורונה (AFP)

בולוניה – רומא 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אריק פולגאר העלה את בולוניה ליתרון 0:1 בדקה ה-18, אדין דז'קו השווה בנגיחה מזווית קשה בדקה ה-76, מבישול של דייגו פרוטי. רומא נותרה שלישית והיא מפגרת ב-15 נקודות אחרי המוליכה יובנטוס וב-13 נקודות אחרי השנייה בטבלה, נאפולי. 


דז'קן ושחקני רומא מאוכזבים (AFP)

תוצאות נוספות
אטלאנטה – אודינזה 0:2
לאטלאנטה: אנדראה פטאנה (68), אנדראה מאסיילו (75).

קליארי – טורינו 4:0
לטורינו: לאגו פאלקה (61), אדם ליאיץ' (65), כריסטיאן אנסאלדי (79), ג'ואל אובי (89).

פיורנטינה – קרוטונה 0:2
לפיורנטינה: ג'ובאני סימאונה (3), פדריקו קייזה (62).

גנואה – ספאל 1:1
לגנואה: ג'יאנלוקה לפאדולה (30, בפנדל), לספאל: מנואל לזארי (60). 


קייבו – סמפדוריה 1:2

לקייבו: לוקאס קסטרו (62), פרפרים הטמאי (79). לסמפדוריה: פביו קוואריארלה (26, בפנדל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי