צפו בתקציר: החמצת ענק לאיקרדי, 0:0 בדרבי בין מילאן לאינטר

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | AFP

כחודש לאחר דחיית המחזור עקב מותו של אסטורי, המפגש הסתיים ללא שערים, הארגנטינאי גם כבש שער שנפסל על ידי ה-VAR. עוד קודם לכן: נועלת הטבלה בנבנטו הכניעה 0:2 את ורונה, שלושער לבלוטי בניצחון טורינו

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים נערכו הערב (רביעי) בסרייה A לאחר שאמש התקיימו שלושה נוספים. מדובר במחזור שנדחה לפני חודש בשל מותו הטרגי של דווידה אסטורי מפיורנטינה. במשחק המוקדם, בנבנטו הדהימה את ורונה עם 0:2 ביתי ובמוקד המחזור היה הדרבי הגדול בין מילאן לאינטר, שהסתיים ללא שערים ובאיבוד נקודות יקרות עבור השתיים.

מילאן – אינטר 0:0
כמה ציפינו וחיכינו לדרבי הגדול של מילאנו, אבל המשחק שבעבר היה מבטיח כל כך הרבה, הסתיים בתיקו ללא שערים. ג'נארו גאטוסו מצד הרוסונרי ולוצ'יאנו ספאלטי מצד הנראזורי פתחו בהרכבים הרגילים, אולם המשחק היה די סגור ומבוקר, מצבים רבים לא נרשמו, וחלוקת הנקודות משמעותה שאינטר נותרה במקום הרביעי עם 59 נקודות, נקודה מרומא השלישית ורק שתיים מלאציו החמישית, ואילו מילאן שישית עם 51 נקודות לאחר 30 משחקים, שלוש הפרש בלבד מהדולקות אחריה. 

מי שבכל זאת לא ירצה לזכור את המשחק הזה הוא מאורו איקרדי, כוכב אינטר ששער שלו נפסל לאחר סיוע שופטי הוידאו, אבל לא רק טכנולוגיית ה-VAR הצילה את הרוסונרי, אלא גם החמצה ענקית של הארגנטינאי שלא הצליח לשים את הכדור ברשת, על אף שדונארומה כבר נותר מולו חסר אונים.


מאורו איקרדי. אין שערים בדרבי המילאנזי (AFP)

בנבנטו – ורונה 0:2
נועלת הטבלה כבשה פעמיים מרגלי גייטאנו לטיציה (25) ופייטרו לאמלו (66) והשיגה את ניצחונה הרביעי בלבד ב-30 מחזורים. המפסידה, שרחוקה ארבע נקודות מספאל שמדורגת מעל הקו האדם, פספסה הזדמנות יקרה לצמק את הפער ושמונה מחזורים לסיום העונה היא נראית בדרכה לליגת המשנה. בנבנטו, שתיפרד מהליגה הבכירה בתום העונה כמעט בוודאות, העלתה את מאזנה ל-13 נקודות – 13 פחות מהמקום שמוביל לחוף מבטחים.

תוצאות נוספות: טורינו – קורטונה 1:4 לטורינו: בלוטי (16, 36 ו-68) ופאלקה (20). לקורטונה: פראוני (90). קייבו – ססואולו 1:1 לקייבו: ג'אקריני (72), לסאוסאולו: קאסטה (95)


בליגה הצרפתית:
ראן ומונאקו נפרדו ב-1:1. לראן: גנגון (19). למונאקו: רוני לופס (29).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי