1:2 ומהפך דרמטי לנאפולי על קייבו, לאציו דחקה את אינטר מהצמרת

שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים | AFP

שערים של מיליק (89) ודיאוורה (93) קבעו קאמבק. שער ובישול של אימובילה נתנו 1:2 ללאציו על אודינזה, אינטר הפסידה 0:1 בנאפולי. מילאן התקשתה מול סאסולו אך קאליניץ' סחט שוויון בדקה ה-86

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) ולאחר שיובנטוס ניצחה, נאפולי החזירה את הפער לארבע נקודות עם 1:2 דרמטי במיוחד על קייבו שהגיע ממהפך בדקות האחרונות. בנוסף אינטר הופתעה כשהפסידה 0:1 בטורינו. במקביל, התחתית התחממה כשקרוטונה גברה 0:1 על וקליארי הפסידה בתוצאה דומה להלאס ורונה, מה שיוצר מצב שהפער בין המקום ה-19 והלפני אחרון ל-15 עומד על ארבע נקודות בלבד. עוד היום: לאציו דחקה את אינטר מהצמרת ועלתה למקום השלישי עם 1:2 על אודינזה. את המחזור תנעל מילאן כשתארח את סאסולו (21:45, שידור ישיר בספורט2).


נאפולי – קייבו 1:2

החבורה של מאוריציו סארי, מוליכת הסרייה A עד לא מזמן, השיגה ניצחון דרמטי וחשוב שהשאיר את הפער מיובנטוס על ארבע נקודות בלבד ולמעשה השאיר בחיים את מירוץ האליפות באיטליה. בדקה ה-50 דריס מרטנס החמיץ הזדמנות להעלות את נאפולי ליתרון כשבעט רע פנדל ונהדף על ידי סטפאנו סורנטינו, ובדקה ה-73 המארחת שילמה על כך כשמריוש סטפינסקי הפולני ירה את ה-0:1 לרשת של פפה ריינה מבישול של אקס יובה עמנואלה ג'אקריני, שבוודאי שמח לעזור לקבוצתו לשעבר. ארקדיוש מיליק, עם שערו הראשון חזר מפציעה, השווה בנגיחה בדקה ה-89 ומהפך הגיע עמוק בדקה ה-93 כשאמאדו דיאוורה נגח כדור קרן לרשת וקבע 1:2 דרמטי.



טורינו – אינטר 0:1
הנראזורי, עם הפסד אחד בלבד ב-12 המשחקים האחרונים, קיוו לנצל את ההפסד של רומא לפיורנטינה ולעלות למקום השלישי בסרייה A אבל נתפסו לא מוכנים בדקה ה-36 כשאדם ליאיץ' כבש מקרוב ונתן לטורינו ניצחון ביתי ראשון על אינטר מזה קרוב ל-30 שנה. החבורה של ספאלטי קיוותה להתרחק מלאציו, שתוכל לעקוף גם אותם וגם את הרומאים עם ניצחון על אודינזה, אבל לא הצליחה להבקיע, הפסידה לראשונה מזה כמעט חודשיים ועכשיו גם לא נמצאת במקום המוביל לליגת האלופות. טורינו, לעומתה, כבר עם ניצחון שלישי ברציפות ורק שש נקודות מפרידות בינה לבין המקום השישי המוביל לאירופה.


טורינו חוגגת על חשבון אינטר (AFP)
טורינו חוגגת על חשבון אינטר (AFP)


אודינזה – לאציו 1:2
מי שניצלה את תוצאות המחזור היתה לאציו, שחלפה על פני רומא ואינטר עם 1:2 בחוץ על אודינזה החלשה. דווקא המארחים עלו ראשונים ליתרון, מנגיחה של קווין לזאגנה בדקה ה-13, אבל קירו אימובילה השווה (27) עם שערו ה-27 העונה ואז גם בישל ללואיס אלברטו (37). הניצחון שם את לאציו עם 60 נקודות, בדיוק כמו רומא, אבל מציב אותה מעל הקבוצה מהבירה בשל הפרש שערים. והכי חשוב: הוא הוריד את אינטר למקום החמישי, שלא מוביל לליגת האלופות. אודינזה, בינתיים, כבר עם שמונה הפסדי ליגה רצופים.


מילאן – סאסולו
וכאילו הטבלה האיטלקית לא צמודה מספיק, הגיע התיקו של מילאן והפך את הקרב על המקום השישי, הכרטיס האחרון לאירופה, למותח במיוחד. אחרי שעה ורבע של משחק לא ממש מרגש הגיע שער של מתאו פוליטאנו בדקה ה-75 וגרם למילאנזים לקום ולהילחם. בדקה ה-68 ניקולה קאליניץ' קיבל הגבהה מצוינת ממתאו מסאקיו בתוך הרחבה, הסתובב וקבע שוויון. עם הניצחון אתמול של פיורנטינה הפער בינה לבין מילאן, שנשארה במקום השישי עם 52 נקודות, עומד על שתי נקודות בלבד.


קאליניץ' מול שחקני סאסולו (AFP)
קאליניץ' מול שחקני סאסולו (AFP)


תוצאות נוספות
קרוטונה – בולוניה 0:1
(סימון וואנקוו 25)


הלאס ורונה – קליארי 0:1
(רומולו, פנדל 36)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי