צפו: 0:3 ליובנטוס על סמפדוריה, קרובה לאליפות שביעית ברצף

יובנטוס חוגגת
יובנטוס חוגגת | Gettyimages

מנדז'וקיץ', הובדס וחדירה כבשו מבישולים של קוסטה והגדילו את הפער מנאפולי ל-6 נק', אחרי שסארי ושחקניו סיימו בתיקו מול מילאן. גם הדרבי של רומא הסתיים ב-0:0, לאציו סיימה אותו ב-10 שחקנים. התקצירים בפנים

(גודל טקסט)
יובנטוס התקרבה הערב (ראשון) לתואר אליפות שביעי ברציפות אחרי שניצחה 0:3 את סמפדוריה בעוד נאפולי סיימה ב-0:0 אצל מילאן והפער ביניהם גדל לשש נקודות, שישה מחזורים לסיום. גם הדרבי של רומא הסתיים ללא שערים ואגב הדבר קרה רק פעם אחת ב-25 משחקי הדרבי הקודמים. שישה צהובים נשלפו ולאציו סיימה אותו בעשרה שחקנים.


ועוד נתון סטטיסטי מדהים על המחזור ה-32 באיטליה: נרשמו בו חמש תוצאות 0:0 בפעם הראשונה מאז עברו בארץ המגף לשיטת שלוש נקודות לניצחון c-1994.
 

יובנטוס – סמפדוריה 0:3
האליפות השביעית ברציפות של הביאנקונרי קרובה מתמיד. אחרי שהצליחה לבצע מהפך ולכבוש את הפסגה מנאפולי, הפער כבר עומד על שש נקודות אחרי הניצחון הקליל על סמפדוריה. הגברת הזקנה, במשחקה הראשון לאחר ה-1:3 על ריאל מדריד שהסתיים באכזריות וגרם להדחתה מליגת האלופות, איבדה בדקה ה-43 את מיראלם פיאניץ' שנפצע והוחלף, אבל שתי דקות לאחר מכן, רגע לפני השריקה למחצית, מריו מנדז'וקיץ' כבש שער יקר מבישול של אותו דוגלאס קוסטה בנגיעתו הראשונה.


הברזילאי היה אחראי גם על בישול השער השני במשחק, לבלם הגרמני בנדיקט הוובדס שבדקה ה-60 נותר לבדו מול השער ונגח בחופשיות לרשת של אמיליאנו ויויאנו, כחמישה חודשים מאז משחקו האחרון ולמעשה בהופעת הליגה השנייה שלו בארץ המגף! את המסמר האחרון נעץ סמי חדירה בדקה ה-75 – וכן, ניחשתם נכון, שוב מבישול של קוסטה. ליובה כעת 84 נקודות לאחר 32 משחקים.



הובדס יודע למי להודות. דוגלאס קוסטה עם שלושה בישולים (AFP)


מילאן – נאפולי 0:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

כמה ציפייה הייתה למשחק בסן סירו בין ג'נארו גאטוסו וקבוצתו לשחקניו של מאוריציו סארי, אבל 90 הדקות הסתיימו ללא שערים וללא מצבים מיוחדים – למעט אחת עמוק בתוספת הזמן – ואם יש מרוויחה אחת מהסיטואציה היא כמובן יובנטוס שברחה בפסגה. בדקה ה-92 נרשמה החמצת ענק, כאשר ג'אנלואי'גי דונארומה, שוער מילאן בן ה-19 בהופעתו המאה, התמתח היטב והציל שער ודאי מרגלי ארקדיוש מיליק שעלה מהספסל וממטרים ספורים בעט לפינה הרחוקה ונבלם על ידי השוער. 


מילאן לעומת זאת, שאולי ההזדמנות הגדולה שלה במשחק הייתה בדקה ה-85 כשאנדרה סילבה נגח מקרוב מעל השער, נותרה רק במקום השישי עם 53 נקודות והיא במרחק שבע מהיריבה העירונית אינטר, נראה שמתחילה לוותר על החלום לשוב בקיץ לליגת האלופות. נאפולי, מי שהוליכה את הליגה שבועות רבים, ממשיכה לנצח משחק כן משחק לא, פעם חמישית שזה קורה לה, לצערה מול הרוסונרי שסופרים כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון.



ריינה מתעופף מול האקסית ממילאנו. 0:0 מאכזב בסן סירו (AFP)


לאציו – רומא 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הקרב בין המנצחת הגדולה של השבוע האירופי לבין הלוזרית הגדולה הסתיים ללא שערים. לביאנקוצ'לסטי, שהודחו מרבע גמר הליגה האירופית בזלצבורג (4:1), נותר רק להבטיח את המקום בצ'מפיונס וניצחון היה פותח עבורם מרווח של שלוש נקודות על אינטר שבמקום החמישי. אבל מה לעשות שההדחה של ברצלונה (0:3) ברבע גמר הצ'מפיונס לא מבטיחה להם עדיין לזכות בליגת האלופות. תוסיפו לכך שמדובר בדרבי החם של איטליה ותקבלו את סיפור המשחק: שישה כרטיסים צהובים, אחד מהם צהוב שני ואדום ואפס שערים.


As usual fantastic choreography fight between Lazio and Roma
– Lazio reminding who was born first
– Roma reminding as the wolf is among the symbols of Rome pic.twitter.com/gk7wPGp61A

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) April 15, 2018


אם להיות הוגנים הרי שההרחקה של סטפאן ראדו בדקה ה-78 פתחה את המשחק ובחמש הדקות האחרונות (הכוללות את שלוש דקות התוספת) ראינו שתי קורות של רומא ושתי החמצות של לאציו, כולל בעיטה מתוחכמת של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מכ-70 מ' לאחר שהבחין שאליסון יצא משערו, אבל הכדור החטיא בסנטימטרים את המסגרת.


בולוניה – ורונה 0:2

ורונה הצליחה במחזור שעבר להשיג שלוש נקודות קריטיות במשחק בית מול קליארי, אבל היום נכנעה בבולוניה לכדור חופשי של סימונה ורדי (31) ולשער בתוספת הזמן של אדם נאגי המחליף ונותרה במרחק שלוש נקודות הפרש מספאל שמעל לקו האדום ושתי נקודות מקרוטונה שמעליה, במקום ה-17 המוביל לליגת המשנה. המארחים לעומת זאת ניצחו לראשונה לאחר קרוב לחודשיים, במאזנם 38 נקודות כך שהפער מהקו האדום כבר דו ספרתי.



ורדי מסובב את שער הניצחון (Gettyimages)


סאסואולו – בנבנטו 2:2

קרב התחתית הלוהט הסתיים בחלוקת נקודות משמעותית. לנועלת הטבלה אולי זה כבר לא יעזור, בנבנטו בקטנה עדיין במרחק של 14 נקודות מחוף מבטחים כשבקופה נותרו 18, אבל המארחים איבדו שתי נקודות יקרות בעקבות שוויון דרמטי. סאסואולו כעת עם 31 נקודות, כך שהיא רק במרחק ארבע נקודות מקרוטונה שמתחת לקו האדום ושבוע הבא היא תתארח בוורונה, אצל קבוצה נוספת מתחת לקו. צ'ייק דיאבטה כבש צמד לזכות האורחים (22 ו-72), מתאו פוליטאנו הפך זמנית עם צמד משלו (41 ו-64) מבישולים של בבאקאר.


פיורנטינה – ספאל 0:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
למרות ששלטו והיו עדיפים במשחק שנערך בפירנצה, הסגולים נעצרו אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים ואיבדו נקודות אחרי כמעט חודשיים. פיורנטינה ניצבת במקום השביעי כשלעומתה ספאל חילצה נקודה חשובה, שהשאירה אותה במקום ה-17 עם נקודה מעל הקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי