צפו בתקציר: 0:1 מדהים לנאפולי בחוץ מול יובנטוס בדקה ה-90

נאפולי
נאפולי | האתר הרשמי

מאבק האליפות באיטליה נפתח מחדש. נגיחה אדירה של קוליבאלי סמוך לסיום העניקה לסגנית ניצחון יוקרתי בחוץ מול האלופה. אינטר גברה על קייבו 1:2, לאציו דרסה את סמפדוריה 0:4, בנבנטו ירדה ליגה

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים. במשחק המרכזי של המחזור ואולי של העונה כולה, נאפולי הדהימה את יובנטוס עם ניצחון בטורינו משער דרמטי בדקה ה-90. ארבעה מחזורים לסיום העונה, הפער עומד על נקודה אחת בלבד לזכות האלופה. לאציו ניצחה את סמפדוריה ואינטר גברה על קייבו והשתיים חזק במאבק על ליגת האלופות. בנבנטו הקטנה נפרדה מהליגה הבכירה אחרי עונה אחת בלבד.


La nostra immensa gioia #ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/cyP4rFdsjf

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 22 באפריל 2018


יובנטוס – נאפולי 1:0
ארבעה מחזורים לסיום העונה באיטליה, מאבק האליפות נפתח מחדש. נאפולי השיגה 0:1 עצום על יובנטוס משער מאוחר בדקה ה-90 וסיפקה הצהרת כוונות חד משמעית בבית של היריבה שלה על הכתר. קאלידו קוליבאלי הבלם נגח פצצה לרשת של בופון בדקה ה-90 וסידר לקבוצתו ניצחון הכי דרמטי שיכול להיות. נאפולי גברה על יובה בביתה לראשונה אחרי שמונה וחצי שנים, האלופה הפסידה באצטדיונה לראשונה אחרי 20 משחקי ליגה רצופים.


אם לא די בהפסד, יובה ספגה מכה נוספת כבר בפתיחת המשחק. קייליני ניסה לעצור את אינסינייה בדקה הראשונה וספג מכה בברכו. כעבור עשר דקות הבלם הוחלף על ידי ליכשטיינר והחשש הוא שהוא יחמיץ את המשחקים שנותר עד לסיום העונה. למרות החילוף המוקדם, אלגרי ביצוע חילוף שני כברבמחצית כשהחליט לוותר על הכוכב הכי גדול שלו פאולו דיבאלה. בשבוע הבא מצפה ליובה מוקש לא קטן, כשהיא תצא לפגוש את אינטר בסן סירו. נאפולי לעומת תתארח אצל פיורנטינה.



קייבו – אינטר 2:1
אחרי שקטעו במחזור האחרון רצף של שלושה משחקים ללא שער, הנראזורי כבשו פעמיים ושמרו על פער של נקודה אחת מלאציו ורומא שבמקומות 3-4 המוליכים לליגת האלופות. קייבו שנלחמת נגד הירידה ולא ספגה בשני המחזורים האחרונים, לא הצליחה לעצור את מאורו איקרדי (52) ואיבן פרישיץ' (61) ותמשיך להיאבק על הירידה עד הרגע האחרון. שער של מריוש סטפינסקי בתוספת הזמן לא הספיק לחמורים המעופפים.


FULL TIME #JuveNapoli 0-1!!!!!!!! #grintaecuore#ForzaNapoliSempre!!!!
Sponsored by @WikoItaliapic.twitter.com/hhwv2IYp6u

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 22 באפריל 2018


לאציו – סמפדוריה 0:4 
הביאנקוצ'לסטי השיגו ניצחון ליגה רביעי בחמשת המחזורים האחרונים וחזרו למקום השלישי בטבלה, עם אותו מספר נקודות כמו של רומא (67) ונקודה יותר מאינטר החמישית. שערים של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (32), סטפן דה פריי (43) וצ'ירו אימובילה (85 ו-88) קירבו את סימונה אינזאגי צעד נוסף לעבר הבטחת המקום בליגת האלופות כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה. סמפדוריה מצדה לא הצליחה לנצל את המעידה של מילאן ולהתקרב בצורה ממשית למקום במוקדמות הליגה האירופית.


אודינזה – קרוטונה 2:1
סימיי (7) ודוידה פארוני (86) סידרו לקרוטונה ניצחון ושלוש נקודות חשובות שקבעו שבנבנטו יורדת רשמית כבר היום אחרי עונה אחת בלבד בליגה הבכירה למרות הניצחון הסנסציוני על מילאן בסן סירו. גם יתרון מוקדם של קווין לסאנה (6) לא הספיק לזברות הקטנות שהסתבכו בצורה משמעותית במאבק נגד היריבה והם רחוקים ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.


מרסלו ברוזוביץ'. עדיין חזק במאבק (אינטר, האתר הרשמי)
מרסלו ברוזוביץ'. עדיין חזק במאבק (אינטר, האתר הרשמי)


תוצאות נוספות
אטאלנטה – טורינו
לאטאלנטה: רמו פרולר (53), רובין גוסנס (64). לטורינו: אדם לייאיץ' (56)


קליארי – בולוניה 0:0
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי