צפו בתקציר: מהפך ענק בדקות הסיום סידר ליובה 2:3 על אינטר

בלס מטווידי
בלס מטווידי | Gettyimages

הגברת הזקנה איבדה יתרון מוקדם מול 10 שחקנים של הנראזורי, אבל ידעה לחזור עם שני שערים ענקיים של קוואדראדו (87) והיגוואין (89) שכנראה יביאו לה את האליפות. קודם לכן: רומא הביסה את קייבו, צפו בתקציר

(גודל טקסט)

המשחקים הראשונים במחזור ה-35 בסרייה A נערכו היום (שבת) כאשר במשחק המרכזי שהפגיש בין ענקיות איטליה התרחשה דרמה אדירה. יובנטוס היתה בדרך למשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, אבל מהפך ענק בדקות הסיום נתן לה 2:3 על אינטר.. לפני כן, רומא התאוששה מהתבוסה באנפילד עם 1:4 קל על קייבו והבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום השלישי. עוד בארץ המגף: אמפולי חגגה עלייה לסרייה A אחרי עונה אחת אחרי 1:1 ביתי מול נובארה, שהגדיל את הפער מהמקום השלישי ל-14 נקודות, כאשר נותרו ארבעה מחזורים לתום העונה הסדירה.

אינטר – יובנטוס 3:2
בדקה ה-86 כולם תהו מה קרה ליובה. הגברת הזקנה הובילה משער מוקדם של דוגלאס קוסטה (13) אבל הצליחה לשמוט יתרון מול 10 שחקנים של אינטר לאחר שמתיאס וסינו הורחק בדקה ה-15. מאורו איקרדי השווה (52) ואנדראה ברצאלי כבש שער עצמי אומלל (65) הלקח את יובה לנקודה הנמוכה ביותר שלה בשנים האחרונות. וכשנאפולי עם רק נקודה מאחוריה בטבלה ומשחק נגד פיורנטינה מחר, היה נדמה שהאליפות בורחת. אבל זה לא נגמר עד שהגברת הזקנה שרה, וקוואדראדו השווה בשער מדהים מזווית אפס בדקה ה-87. נגמר? ממש לא. גונסאלו היגוואין, שלא כבש מאז מרץ, היה חופשי לגמרי ברחבה כשהוא התרומם נפלא להגבהה של דיבאלה ונגח את הכדור פנימה. ניצחון ענק והירואי ליובה, שתשמור על המקום הראשון לפחות עוד שבוע.

רומא – קייבו 1:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הג'אלורוסי הוציאו עצבים על היריבה מהתחתית. פטריק שיק כבש כבר אחרי תשע דקות אחרי כדור רוחב של ראג'ה נאינגולן ואדין דז'קו הכפיל חמש דקות להפסקה עם שער שהוא כמעט העתק מדויק לשער הראשון ואחרי בישול של אלכסנדר קולארוב. ז'ואן ז'סוס המקומי ראה אדום בדקה ה-56, אבל רוברטו אינגלזה החמיץ פנדל ואיפשר לרומא להגדיל את התוצאה בזכות שערים של סטפן אל שעראווי שעבר חצי מגרש בריצה ועוד אחד של דז'קו שהגיע ל-16 שערי ליגה. אינגלזה תיקן את החמצת הפנדל וצימק (88). קייבו רשמה משחק שישי ללא ניצחון והיא עלולה לרדת ביום ראשון מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי