"יובנטוס המשוגעת, יובנטוס האינסופית"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

באיטליה מתקשים להתאושש מהמפך של יובנטוס בדקות הסיום, שהוביל ל-2:3 גדול על אינטר ב"סן סירו". אלגרי: "נרדמנו במחצית ומצאנו את עצמנו בפיגור". ספאלטי: "לא הגיע לנו להפסיד". היגוואין: "נילחם עש המוות"

(גודל טקסט)
יובנטוס עשתה אתמול צעד נחוש במיוחד לעבר עוד אליפות, כשביצעה מהפך מדהים בדקות הסיום וחזרה מפיגור 2:1 ל-2:3 מול אינטר ב"דרבי ד'איטליה" באצטדיון "סן סירו". הביאנקונרי היו זקוקים לשלוש דקות בלבד לקראת הסיום כדי להפוך את התוצאה, שנחתמה בנגיחה של גונסאלו היגוואין בדקה ה-89 מול אוהדי הנראזורי ההמומים, כשאת שני השערים בישל פאולו דיבאלה. יובה תלויה רק בעצמה כדי לזכות באליפות שביעית ברציפות, ופתחה פער של ארבע נקודות בטבלה מסגניתה נאפולי, שתתארח הערב (ראשון, 19:00, שידור ישיר בספורט2) בפירנצה מול פיורנטינה. יובה תלויה רק בעצמה כדי לזכות באליפות שביעית. פאולו דיבאלה הבריק עם שני בישולים בשלוש דקות.


"קוריירה דלו ספורט" התייחס למשחק בכותרת של מילה אחת: "מפלצתי". בנוסף, שופט המשחק דניאלה אורסטו, ספג ביקורת חריפה על שהרס את המשחק אחרי הרחקת מתיאס וסינו מאינטר, אבל התעלם ממיראלם פיאניץ' שהיה צריך לספוג אדום. אורסטו שלף תחילה צהוב על דריכה על מאריו מנדזוקיץ', אבל נעזר ב-VAR ושינה דעתו לגבי וסינו, אבל התעלם מעבירה כפולה של הקשר הבוסני על ראפיניה. העיתון "טוטו ספורט" של טורינו יצא בכותרת מחייבת: "יובנטוס המשוגעת". ב"גאזטה דלו ספורט" תיארו את המשחק: "יובה אינסופית, אינטר זועמת".


מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי, שהודיע על כך שימשיך עוד עונה בקבוצה, מאמין שזה לא סוף הסיפור לגבי הסקודטו: "נאפולי תנצח את כל המשחקים שלה עד סיום העונה. נצטרך לנצח אות בולוניה, רומא ו-ורונה כדי לזכות באליפות. המשחק נגד אינטר היה נפלא. היה לנו מאוד קשה, למרות שהנראזורי שיחקו עם עשרה שחקנים מהדקה ה-15. סן סירו היה מדהים. לשחק שם מול 80 אלף צופים זה תמיד חוויה. הכדורגל האיטלקי, הספורט ולמזלנו גם יובנטוס ניצחו. שתי הקבוצות היו זקוקות לניצחון והלכו על כל הקופה. היינו אגרסיביים, אבל נרדמנו בחדר ההלבשה במחצית ומצאנו את עצמנו בפיגור. אינטר התעייפה בסיום מבחינה פיזית והתפזרה".


La prima pagina della Gazzetta dello Sport:
⚽ Juve infinita, Inter inferocita
⚽ Gattuso ringhia al Milan: "Voi delusi? Me ne frego"
Vettel cerca il 3… Azero pic.twitter.com/lVPtHRYZpq

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 29 באפריל 2018

למרות ההצהרות של אלגרי, שחקני יובה לא בדיוק שמעו לעצתו וחגגו בטירוף את המהפך על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה. המאמן הורחק בסיום ואמר: "ראיתי שהשחקנים חגגו יותר מדי למרות שנותרו עוד ארבע דקות לסיום המשחק. לא רציתי לחזור על תסריט ריאל מדריד, ולכן התרגזתי".


I NOSTRI RAGAZZI. Buonanotte, bianconeri!
❤️⚽️⚫️⚪️#FinoAllaFine#InterJuvepic.twitter.com/g21qfBtoRv

— JuventusFC (@juventusfc) 28 באפריל 2018

לוצ'יאנו ספאלטי
, שניצח רק פעם אחת בארבע המשחקים האחרונים את "הגברת הזקנה", הודה שיהיו לו כעת כמה לילות בלי שינה. אינטר אומנם הפכה את התוצאה אחרי פיגור 1:0 ל-1:2 והייתה טובה יותר במחצית השנייה, אבל עדיין ירדה מנוצחת בסיום והיא מתקשה לעלות למקום רביעי כדי לשחק שנה הבאה בליגת האלופות. "לא הגיע לנו להפסיד. אנחנו צריכים לשכוח מההרגשה המרירה של ההפסד. זה לא היה צריך להסתיים בצורה הזאת", אמר המאמן, לו היו טענות גם נגד השופט אורסטו.


גונסאלו היגוואין
שכבש ממש בסיום עשה זאת כמו שאומרים האיטלקים: "זונה צ'זריני", על שם רנאטו צ'זאריני שכבש שערים מכריעים בדקות האחרונות ליובנטוס בשנות השלושים. החלוץ הארגנטינאי, שעבר רגעים לא פשוטים העונה, הבטיח בסיום: "ככה זה בכדורגל. הפסדנו בדקה האחרונה במחזור שעבר, אך הפעם אנחנו הפכנו את התוצאה. הראינו רעב, גאווה, צמא לניצחון. נילחם על הסקודטו הזה עד המוות. זה נותן לנו המון בטחון. כבשתי בסן סירו נגד מילאן, ועכשיו כבשתי את הראשון שלי נגד אינטר ואני מאושר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי