אלגרי: זכייה בגביע תהיה פרק נפלא בסיפור של יובנטוס

מנדז'וקיץ' ודוגלאס קוסטה
מנדז'וקיץ' ודוגלאס קוסטה | AFP

מאמן יובה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע, שיכול לתת לו דאבל רביעי ברציפות: "אני מצפה לערב נהדר בשביל הקהל". מאמן מילאן גאטוסו: "זה הרגע החשוב בקריירה שלי". צ'לאנהולו: "חולם להבקיע בכדור חופשי"

(גודל טקסט)

 יובנטוס זכתה השבוע מעשית באליפות השביעית שלה ברציפות, וכבר מחר (רביעי) היא תוכל להשלים את הדאבל הרביעי שלה אם תנצח בגמר הגביע באולימפיקו ברומא את מילאן (22:00, ישיר בספורטHD4).

הבשורה המעודדת שקיבל המאמן מאסימליאנו אלגרי לקראת הגמר היא חזרתו לסגל של החלוץ מריו מנדז'וקיץ', שהחמיץ את הניצחון האחרון על בולוניה בעקבות פציעה. לעומת זאת, ג'ורג'יו קייליני שישב על הספסל בשבת ככל הנראה יישאר מחוץ ל-11 גם הפעם. מי שמסתמן שיפתח הוא דוגלאס קוסטה שעלה מהספסל בשבת והיה מהבולטים.

אלגרי אמר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק: "אנחנו נתמודד מול קבוצה שיכולה לעשות לנו צרות ועם שחקנים טכניים, נצטרך להיות מרוכזים ומאוזנים. אני מצפה מהבחורים שלי לתת ערב נהדר מחר לקהל, למועדון ולי".

ההרכב איתו יעלה: "ברצאלי, רוגאני ובנעטיה – שניים מתוך השלושה האלה יפתחו. מנדז'וקיץ' התאמן ויחזור לשחק".

הציפיות: "זכייה בגביע תהיה פרק נפלא בסיפור של יובנטוס. אנחנו חייבים לשחק בהתלהבות. היו לנו משחקים קשים בשבועות האחרונים. משחקים נגד מילאן תמיד מסובכים ואנחנו לא פייבוריטים נגדם, ובמיוחד בגביע".

היריבה: "גאטוסו הוא איש כדורגל גדול. הוא עושה עבודה מצוינת בתפקיד לא קל".

בעוד יובנטוס תנסה לזכות בגביע בפעם ה-13, עבור מילאן זהו יכול להיות הגביע השישי בתולדותיה והראשון מאז 2003 – ב-2016 היא הגיעה לגמר בפעם היחידה מאז ונכנעה ליובנטוס 1:0 משער של מוראטה.


מנדז'וקיץ' ודיבאלה. שניהם בסגל, השאלה אם גם ב-11 מול דונארומה והרוסונרי (AFPׂ)

מי שנכלל בסגל 25 השחקנים שפרסם המאמן ג'נארו גאטוסו לגמר הוא לוקאס ביגליה, הקשר הארגנטינאי שלא שיחק מאז אפריל בעקבות פציעה בגב. אם לא יחזור היישר ל-11, מנואל לוקאטלי אמור לפתוח במרכז השדה. מילאן מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה האירופית לעונה הבאה. אגב, מילאן אישרה הבוקר כי קיבלה מאופ"א את האישור לכך שתוכל לשחק במפעלים האירופים בעונה הבאה.

הקשר הקאן צ'לאנהולו אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לזכות בגביע. השתפרנו המון העונה ושינינו את המנטליות. המשחק בטורינו וגם זה שהיה במילאנו הוכיחו שאנחנו יכולים לנצח אותם. על מה אני חולם? לנצח משער שלי בכדור חופשי. מצפים ממני לבעיטות חופשיות המפורסמות שלי, אבל בינתיים לא הצלחתי. אם אצליח להבקיע, זה בטוח ירגיע אותי".


החלום שלו זה להבקיע בגמר בכדור חופשי. צ'לאנהולו (Gettyimages)

גאטוסו אמר לקראת המשחק: ההכנות לגמר מאוד שונות מהצד של המאמן. אתה רוצה ללכת לישון, ואז אתה אומר לעצמך 'יהיו לי את כל החיים לישון' ואתה רואה עוד וידאו ועוד וידאו. זה הרבה לחץ בגלל מיליוני האוהדים שלנו, בגלל השחקנים והגלל האנשים הקרובים אליי. זה הרגע החשוב בקריירה שלי כמאמן, נקווה שזה יילך טוב מחר".

היריבה: "כדי לנצח את יובנטוס נצטרך להיות מפוקסים. ליובנטוס יש שחקנים עם יכולות מיוחדות. חייבים לשחק מחר בראש מסודר, השכל עושה דברים מדהימים ואני מקווה שזה מה שנצליח לעשות מחר כי זאת הדרך היחידה לנצח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי