יונייטד, פ.ס.ז', ריאל מדריד וליברפול הציעו חוזה לבופון

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

הקבוצות הגדולות כבר לוטשות עיניים לעבר שוער יובנטוס שהודיע על עזיבה, אך הוא עדיין לא החליט. שוער גנואה מאתיה פרין מועמד להחליפו אצל אלופת איטליה

(גודל טקסט)
אחרי ההתאוששות מהודעת עזיבתו של ג'יג'י בופון, ביובנטוס לא מתכוונים להישאר רק עם השוער הפולני וויצ'ך שצ'סני שהיה שוער ארסנל בעבר. אצל הגברת הזקנה מתכוונים שתהיה לו תחרות, והשוער על הכוונת הוא מאתיה פרין שוער גנואה.


נשיא הקבוצה, אנריקו פרסיוזי, אישר: "נשב ליד השולחן. אם יובנטוס תציע לנו הצעה מתאימה יש על מה לדבר. "אם הוא רוצה לעזוב זה בסדר, אבל יובנטוס עדיין צריכה להתקשר אלינו". הוא אמר את הדברים לאתר של ג'יאלוקה די מארציו. 

הנשיא הוסיף: "הם חיכו לפרידה של בופון כדי ליצור איתנו קשר, ואם הם יעשו את זה נשב ליד השולחן. אני מבין את הרצון של פרין לעזוב ליובנטוס אחרי עשר שנים בגנואה. אם הוא יעזוב יעשה זאת בראש גאה ועם חיבוק של האוהדים.


המחיר? אין צרוך לפתוח מכירה פומבית, אך הקבוצה היא זו שתקבע את תג המחיר שלו, לא השחקן או קבוצתו החדשה. אם קבוצה כלשהי תסכים לשלם את הסכום שנדרוש, נמכור, אחרת הוא ישאר איתנו".



בופון במסיבת העיתונאים בה הודיע על עזיבה. לאן פניו? (האתר הרשמי)
 

במקביל פורסם שפאריס סן ז'רמן הציעה לבופון את ההצעה הכי משמעותית והוא שוקל את ההצעה. בנוסף גם מנצ'סטר יונייטד מתעניינת בגלל החשש שלה שדויד דה חאה ינסה לעזוב לריאל מדריד. אופציה אחרת היא שבופון יהיה שוער שני בקבוצה וישחק גם באלופות ובגביעי אנגליה השונים כדי להורי עומס מדה חאה. לבופון יש הצעות לפי הדיווחים גם מריאל מדריד וליברפול. הוא הדגיש שיעזוב רק לקבוצה גדולה ועדיין הוא עשוי בכל זאת לתלות את הנעליים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי