יובנטוס נפרדת מבופון, מארוטה: "פ.ס.ז' זו אופציה עבורו"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

מנכ"ל הגברת הזקנה הודה שהאפשרות שהשוער יעזוב לצרפת נראית רלוונטית יותר מכל אחת אחרת. השחקנים נפרדו: "השוער הגדול בהיסטוריה והקפטן המושלם". גם דל פיירו הצטרף לאיחולים: "הסיפור שלך לעולם לא יסתיים"

(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י בופון ערך לפני זמן קצר את משחקו האחרון ביובנטוס אחרי 17 שנה, שותף ל-63 הדקות הראשונות (ואולי האחרונות שלו בקריירה) ב-1:2 על ורונה ואחרי שלל מסדרי כבוד, תשואות ותפאורות לכבודו, התפנה להניף את הגביע על הזכייה השביעית ברציפות בסרייה A, בעונה שלמעשה שוב הסתיימה בדאבל.


בופון הודה במסיבת העיתונאים שערך שלשום שבימים הקרובים יודיע אם יפרוש או שלא, טען כי חשב שיפרוש עד שזכה לאחרונה למספר "הצעות מרתקות" ומאז כבר פורסמו מספר דיווחים על כך שהוא מחוזר אחרי ריאל מדריד, ליברפול ופאריס סן ז'רמן, ומנכ"ל הגברת הזקנה בפה מארוטה הודה היום לפני המשחק: "הוא צריך להחליט, יש לו מספר אפשרויות וגם אופציה להמשיך לשחק. אם הוא יבחר שלא לפרוש, כנראה שפאריס סן ז'רמן זו אופציה. זה יום של חגיגה עבור יובנטוס, אבל אלוף אמיתי עוזב אותנו. הוא אלוף כי יש לו ערכים שלא באו לידי ביטוי רק על המגרש, הוא אדם נפלא מעל הכל".


מארוטה, בנוסף, אישר שיובנטוס מאמינה שבסופו של דבר היא תחתים את הקשר הגרמני של ליברפול אמרה ג'אן, כשהתפתחויות צפויות לאחר גמר ליגת האלופות בשבת הבאה, בו הקשר הפצוע בתקופה האחרונה לא אמור ליטול חלק.


בנוסף למנכ"ל, כמובן גם שחקני יובנטוס נפרדו מהשוער בן ה-40 וחלקם הצליחו לרגש במיוחד. סטפן ליכטשטיינר, המגן שייפרד גם הוא מטורינו, כתב במספר פוסטים: "לפניכם חמשת המופלאים שזכו בשבע אליפויות ברציפות. זה הזמן להודות לג'יג'י, קלאודיו, אנדראה וג'ורג'יו על שבע שנים של תהילה. נלחמנו, סבלנו וחגגנו כל כך הרבה ביחד. אנחנו כמו אחים, תודה לכם! תמיד תהיו בלבי. בופון, אתה תהיה לתמיד השוער הכי טוב בהיסטוריה והקפטן המושלם. פנומנלי כאדם וכשחקן".

Here they are, the magic 5 with the 7th championship in a row.
Now it's time to thank Gigi, Claudio, Andrea and Giorgio for 7 years of glory. We have fought, suffered and celebrated so much together. By now you are like brothers! Thank you! Always in my heart!
#FinoAllaFinepic.twitter.com/VMCZbdFy1P

— Stephan Lichtsteiner (@LichtsteinerSte) May 19, 2018

אנדראה ברצאלי הודה שיובנטוס כבר מתגעגעת: "הוא מנהיג והשוער הכי טוב בכל הזמנים. כולם מקשיבים לו. סבלנו השנה כדי לזכות בתואר ואנחנו מאושרים. אני לא יודע לאן בופון יעבור, זו הפתעה ואני בטוח שהוא יבחר נכון. נתגעגע אליו, הוא בן אדם שבחדר ההלבשה נותן לכולם לבוא לידי ביטוי, מעולם לא אומר דבר בלי לחשוב עליו לפני ומקשיב לכולם".


סמי חדירה
הוסיף גם סרטון מרגש מהיום וכתב: "זה תמיד היה כבוד גדול עבורי לשחק לצד אגדה כמוך. שמח שאנחנו יכולים לחגוג אליפות נוספת היום. יובנטוס לעולם לא תהיה אותו הדבר בלעדייך. אתה באמת מספר 1".

Grazie Grande Gigi!
It has always been an honour for me to play side to side with a living legend. Glad we can celebrate another Scudetto today! @JuventusFC is not going to be the same without you. You‘re truly #UN1CO#FinoAllaFine@gianluigibuffonpic.twitter.com/OfIXWosDiR

— Sami Khedira (@SamiKhedira) May 19, 2018

גם כוכב העבר ואחד מסמליה של יובנטוס עד היום, אלסנדרו דל פיירו, כתב לבופון באמצעות האינסטגרם: "היום זה הרגע שלך, ג'יג'י. זה היום שכל האצטדיון מריע לך, מזיל דמעה ומודה לך בפעם האחרונה. עזבתי אותך באליפות הראשונה והיום אתה נפרד עם האליפות השביעית. שבע אליפויות ברציפות, משוגע! אתה יודע שהסיפור שלך מסתיים היום, אבל במציאות הוא לעולם לא יסתיים".



האליפות השביעית ברציפות של בופון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי