דיווח: סארי ייפגש עם ראשי צ'לסי, קונטה יפוטר?

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

בארץ המגף טוענים שהמאמן שנפרד מנאפולי ישתכר חמישה מיליון יורו לעונה אם יעבור לסטמפורד ברידג', ייפגש עם ראשי המועדון הלונדוני עוד היום. הדבר תלוי גם במו"מ להתרת חוזהו של המנג'ר הנוכחי

(גודל טקסט)

אחרי שקרלו אנצ'לוטי כבר מונה רשמית למאמנה של נאפולי בשלוש העונות הבאות ובכך הסתיימה דרכו של מאוריציו סארי, לפי העיתונאי האיטלקי טנקרדי פלמרי היום (שישי) יוכרע האם הוא יעבור לפרמיירליג ויחליף את אנטוניו קונטה בצ'לסי.

הבלוז כידוע איבדו את האליפות העונה וסיימו רק במקום החמישי, כך שאפילו לא יזכו להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה, וגם הזכייה בגביע אחרי 0:1 בגמר על מנצ'סטר יונייטד ככל הנראה לא תספיק למנג'ר שהוביל את הקבוצה לאליפות ב-2016/17.

לטענת פלמרי, צ'לסי הציעה לסארי חמישה מיליון יורו לעונה כאשר הצדדים צפויים לשבת ביממה הקרובה לפגישה מכרעת, אולם גם הבהיר כי הדבר תלוי במקביל במו"מ שתנהל צ'לסי מול אנטוניו קונטה באשר לפיצויי הפיטורים. לקונטה חוזה בצ'לסי עד קיץ 2019, זכר לחוזה לשנתיים עליו חתם אחרי הזכייה באליפות. לסארי, אגב, סעיף שחרור על סך 8 מיליון יורו ומכיוון שרשמית הוא לא פוטר מנאפולי, סביר שחתימתו בצ'לסי תוכרז רק בחודש יוני, לאחר שחוזהו בנאפולי יפוג.


יפוטר מצ'לסי או ימשיך לעונה אחרונה בסטמפורד ברידג'? (Gettyimages)

באיטליה משתעשעים מהאפשרות שקונטה יפוטר ואת מקומו יתפוס סארי, הרי שב-2006 אימן קונטה את ארצו מהליגה השנייה, פוטר במהלך העונה והוחלף על ידי סארי. כשהאחרון פוטר מארצו, הגיע קונטה לקדנציה שנייה במועדון. כעת, יכול מאוד להיות, שוב משחק הכיסאות ייצא לדרך וסארי יתפוס את מקומו של קונטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי