עושים שוק: מאנה סיכם בריאל, פקיר עוד לא סגר בליברפול

נביל פקיר
נביל פקיר | AFP

בצרפת טוענים שקשר ליברפול סיכם בבלאנקוס עוד לפני התפטרות זידאן, הצרפתי של ליון זוכה לביקוש רב. וגם: לבנדובסקי מועמד ליובנטוס, נגלסמן דחה הצעה להחליף את זידאן ויוקאנוביץ' יישאר בפולהאם

(גודל טקסט)
בזמן שהנבחרות עסוקות בהכנה לקראת המונדיאל שמתקרב בצעדי ענק, המועדונים באירופה כבר חושבים על העונה הבאה ונמצאים עמוק בחלון ההעברות של הקיץ. ספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות והדיווחים הבלתי פוסקים.


רשמי
* צ'וצ'ו הרננדס, החלוץ הקולומביאני בן ה-19, יושאל גם בעונה הבאה מווטפורד להואסקה לאחר שעזר לקבוצה להעפיל ללה ליגה עם 16 כיבושים.


* גנואה הודיעה על החתמתו של דומניקו קרישיטו (31). המגן השמאלי שיחק בקבוצה בין 2006 ל-2011 ובשבע השנים האחרונות שיחק בזניט.


* ראן החתימה את הקשר האחורי השבדי יקוב יוהאנסון (27), שסיים חוזה בא.א.ק אתונה היוונית. יוהאנסון חתם לשנתיים.


⚡⚡ Встречайте новичка команды, ⚪️!#Спартак и бельгийский «Гент» заключили трансферный контракт о переходе центрального защитника Самуэля Жиго в наш клуб на постоянной основе. Трудовой договор игрока рассчитан на четыре года.

https://t.co/1uWCIWp4yK#СамуэльЖигоpic.twitter.com/b5kj5x7if7

— FC Spartak Moscow (@fcsm_official) 4 ביוני 2018


* בילבאו צירפה את קשר אייבר דני גרסיה, שחתם לארבע שנים.


* גנט הודיעה כי הגיעה לסיכום רשמי על מכירת הבלם הצרפת סמואל ז'יז'ו לספרטק מוסקבה הרוסית. 
שמועות
*
 דיווח מעניין מאוד מגיע מהתקשורת הצרפתית: ריאל מדריד סיכמה עם קשר ליברפול סאדיו מאנה כי הוא יהיה הרכש הראשון שלה לעונה הבאה. ליברפול לא הייתה מעורבת בנושא וספק אם הייתה מוכנה לשחררו, אך הבלאנקוס ציפו שהסנגלי יהיה הרכש המשמעותי הראשון לעונה הבאה. התפטרותו של זינדין זידאן טרפה את הקלפים וכעת ספק רב אם המהלך ייצא לפועל, גם בהנחה שליברפול תסכים למכור את מאנה.


* זו כבר לא ממש שמועה, אלא עסקה שצפויה להפוך לרשמית: קשר שחטאר דונייצק ונבחרת ברזיל פרד הגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד לצורך בדיקות רפואיות. לפי הדיווחים הוא יחתום ארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת, האוקראינים יקבלו עבורו 50 מיליון יורו.

Photos: Fred arriving at Carrington today #mulive [mail] pic.twitter.com/6wHzshCH5h

— utdreport (@utdreport) June 4, 2018

* באיירן מינכן עוקבת אחר שוער אברטון ונבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד, כך מדווח "הסאן". פיקפורד בן ה-24 מסומן כמחליף עתידי למנואל נוייר בן ה-32, שנעדר כמעט כל העונה עקב פציעה ובמונדיאל כבר צפוי לשוב ולהיות השוער הראשון של גרמניה.


* דיווח מאוד מפתיע ב"סקיי" באנגליה: לידס יונייטד מליגת המשנה מנהלת מו"מ מתקדם עם המאמן מרסלו ביילסה, שמאז עזב את ליל בסוף 2017 יושב בביתו. בעבר הארגנטיני בין השאר הדריך את בילבאו, מארסיי ונבחרות ארגנטינה וצ'ילה.

Sky sources: @LUFC in advanced talks with Marcelo Bielsa about becoming their new head coach. #SSNpic.twitter.com/cPwjMSvfae

— Sky Sports News (@SkySportsNews) June 4, 2018

* על פי "מארקה", שאלקה מובילה את המירוץ להחתמת קשר נבחרת קרואטיה וריאל מדריד מתאו קובאצ'יץ'.


* דיווח ב"בילד": יוליאן נגלסמן דחה הצעה להחליף את זידאן בריאל מדריד. המאמן בן ה-30 יישאר בהופנהיים אותה הוביל לליגת האלופות. בשבועות האחרונים הוזכר הגרמני גם למשרות בבאיירן, דורטמונד וארסנל. ריאל כזכור ירדה ממאוריסיו פוצ'טינו בעוד יואכים לב לא מעוניין בתפקיד. על פי "סקיי", מי שמבוקש על הקווים בברנבאו הוא דווקא כוכב העבר גוטי, ששיחק במדי ריאל מדריד בין 1995 ל-2010 וכיום מאמן את קבוצת נוער ב' במועדון.


Reports from Germany say that Julian Nagelsmann has turned down #RealMadrid

The @achtzehn99_en boss is going nowhere.

DETAILS https://t.co/VYbWSF3j6kpic.twitter.com/c5piDbdSwj

— MARCA in English (@MARCAinENGLISH) June 4, 2018


* אמרה ג'אן סיכם ביובנטוס לארבע שנים. הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית ביומיים הקרובים. גם מתיאה דרמיאן צפוי להצטרף לגברת הזקנה, לאחר שסיכם לארבע שנים. הפערים מול יונייטד, עלי פי פרסומים באיטליה, קטנים. יובה הציעה תמורת המגן 13 מיליון יורו פלוס בונוסים.


* ארסנל וטוטנהאם הצטרפו לליברפול במרדף אחרי יספר סילסן, שוער המשנה ההולנדי של ברצלונה. עוד מליברפול: סוכנו של נביל פקיר הכחיש שהמעבר סגור ואמר: "קבוצות אחרות יכולות להביע עניין". בינתיים, סטיבן ג'רארד שלפני מספר שבועות הפך למאמן ריינג'רס רוצה למכור למרסיסייד את הקשר הניגרי אובי אג'אריה.


יספר סילסן. מבוקש אצל שלוש קבוצות צמרת אנגליות (Gettyimages)
יספר סילסן. מבוקש אצל שלוש קבוצות צמרת אנגליות (Gettyimages)


* על פי "סאן", באיירן מינכן עוקבת אחרי שוער נבחרת אנגליה ואברטון ג'ורדן פיקפורד.מרקו סילבה רוצה להחתים בגודיסון פארק את קפטן ניוקאסל ג'מאל לאסלס. דייבי קלאסן המאכזב עשוי להיות מושאל לבשיקטאש, שהבעה התעניינות בקשר.


* ווסטהאם פנתה רשמית ללאציו בנוגע לפליפה אנדרסון והציעה 38 מיליון יורו. הביאנקוצ'לסטי רוצים לקבל תמורתו 50 ובלי קשר הציעו לו חוזה חדש לארבע שנים בשכר משודרג. גם לסטר, סאות'המפטון ומונאקו בעקבות השחקן.


* ברצלונה רצתה מאוד למכור את פאקו אלקסר חזרה לוולנסיה, אבל השחקן לא רוצה לעזוב והעטלפים כבר סימנו שני חלוצים: יאגו אספס וקווין גאמיירו.


* העולה החדשה לפרמיירליג פולהאם תציע חוזה חדש לסלבישה יוקאנוביץ', על רקע הדיווחים הגוברים על מועמדותו לצ'לסי.


יוקאנוביץ' מבוקש בצ'לסי אבל יישאר בפולהאם (Gettyimages)
יוקאנוביץ' מבוקש בצ'לסי אבל יישאר בפולהאם (Gettyimages)


* האם למרות השמועות על ריאל מדריד, פאריס סן ז'רמן וצ'לסי, רוברט לבנדובסקי ימצא את עצמו דווקא ביובנטוס? לפי "קוריירה דלה ספורט", החלוץ עשוי להגיע לגברת הזקנה אם היא תמכור את גונסלו היגוואין. סוכנו של הפולני, פיני זהבי, כבר טען שהשחקן מחפש אתגר חדש אחרי ארבע שנים בבוואריה.


* מי שככל הנראה לא יעזוב את באיירן מינכן, הוא תומאס מולר שהכחיש מעבר ליעד אחר: "זה יכול להיות מעניין ואטרקטיבי. אם הסיטואציה הייתה שונה, הרבה היה יכול לקרות. בעיקרון, יהיה מאוד מסובך לעזוב את באיירן ומה שבטוח זה שאין לי מחשבות ללכת למקום אחר".



מולר. יישאר בבוואריה (Gettyimages)


* לפי "קוריירה דלה סרה", רומא מעוניינת בקשר ריאל בטיס פביאן רואיס ובחלוץ אתלטיק בילבאו איקר מוניאין.


* לפי "הגאזטה דלו ספורט", מאמן אינטר מנואל פלגריני רוצה לצרף את דיילי בלינד ממנצ'סטר יונייטד.


* האם אנדרה סילבה בדרך לפרמיירליג? לפי "סקיי איטליה", האדרספילד שתמשיך עונה נוספת בליגה הבכירה מעוניינת לצרף את חלוצה הפורטוגלי של מילאן, שכבש העונה 10 שערים ב-40 הופעות. סילבה שנמצא בסגל נבחרתו למונדיאל מבוקש גם על ידי וולבס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי