"מנדש הודיע לריאל שיובנטוס מוכנה לשלם על רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

בספרד מדווחים שאלופת איטליה פנתה רשמית באמצעות הסוכן, לפי "לה סטמפה" למשפחה שמחזיקה בביאנקונרי נמאס מהסחבת והיא רוצה לסגור את העסקה. "רדיו קופה": שווי העסקה 130 מיליון יורו, מתוכם 20 מיליון עמלת סוכן

(גודל טקסט)

בתקשורת הספרדית מדווחים הערב (שני) שסוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, זורז' מנדש, הבהיר רשמית לריאל מדריד שיובנטוס מוכנה לשלם 110 מיליון יורו עבור הכוכב הפורטוגלי, שלפי כל הדיווחים בשבוע האחרון כבר סיכם את תנאיו במועדון מטורינו. כעת, בהנחה שהדיווח האחרון נכון, נותר רק שפלורנטינו פרס יאשר את קיום העסקה.

עוד קודם לכן העיתון האיטלקי "לה סטמפה" פרסם שהחתמת רונאלדו סובלת מהאטה מסוימת ושמשפחת אניילי המחזיקה ביובנטוס ובחלק ממניות פיאט נתנה להנהלת המועדון שבוע להחתים את הפורטוגלי. בסוף השבוע היה נראה שההחתמה של CR7 קרובה מתמיד, אבל חלה האטה בהתפחות של ההעברה. קודם לכן דובר שכבר בשבת האחרונה הוא יוצג ביובנטוס, אבל הדבר לא יצא לפועל. הבעלים של יובה לא רוצים סחבת בנושא ולפי העיתון הם הקציבו שבוע להחתמה שלו. לפי "רדיו קופה" יובנטוס מחכה שרונאלדו יעשה את הצעד הבא. מחיר ההעברה יגיע ל-130 מיליון יורו והסוכן ז'ורז' מנדש יקבל על ההעברה 20 מיליון יורו.

בינתיים, מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר פטריס אברה, ששיחק עם כריסטיאנו רונאלדו ביונייטד וגם שיחק ביובנטוס המליץ לחברו לשעבר לחתום ביובה. "אין קבוצה אחרת שהוא צריך להצטרף אליה. אם אתה חותם ביובה אתה צריך להקריב מעצמך כי הם עובדים מאוד קשה, אבל זה מתאים מאוד לרונאלדו".


רונאלדו. מחכים לשחרור מפלורנטינו פרס (Gettyimages)

אברה דיבר בלייב באינסטגרם ואמר: "כולם שואלים אותי מה אני חושב. לא דיברתי על כך עם רונאלדו, אבל זאת העצה שלי אליו. אם הוא רוצה לשחק עד 2050 (ציטוט מדויק), הוא חייב לעבור ליובה. אישית אני חייב להם תודה כי אם אחרי מנצ'סטר יונייטד המשכתי לרוץ ולזכות בתארים זה היה בזכותם. אתה אף פעם לא יורק על הצלחת שמאכילה אותך כך שיובה תמיד תישאר בליבי". המגן הצרפתי שמשחק כיום בווסטהאם נעמד ושר את ההימנון של יובה.

הוא הוסיף: "כריסטיאנו, תעשה את ההחלטה המתאימה לך. אתה יודע כמה היובנטינים אוהבים אותך. אם תגיע ליובה זה עבודה, עבודה, עבודה. אם תעבור ליובה תשחק גם במונדיאל הבא ולא כקמע של הנבחרת".

אברה.
אברה. "בזכות יובנטוס המשכתי לזכות בתארים אחרי יונייטד" (Gettyimages)

בתוך כך פורסם ב"מארקה" שחברת פיאט של משפחת אניילי היא המפתח לרכישה של רונאלדו. פראנצ'סקו מרינו מרשת "ראי", שהיא רשת החדשות הרשמית של איטליה, אמר ל"מארקה": "הסכומים שיקבל רונאלדו מטורפים, אבל אנחנו יודעים על שיחות בין פיאט ליובנטוס כיצד לממן את המשכורת של 30 מיליון יורו לרונאלדו. משפחת אניילי מחזיקה ב-30 אחוז ממניות פיאט וחלק מהן מחזיקה חברת פרארי". לפי התוכניות, רונאלדו יהפוך לפנים של פיאט ויקדם את המכירות שלה שצפויים לעלות.

יחד עם זאת, בפיאט זועמים על ההחלטה להיות אלה שיממנו את העיסקה. ג'רארדו ג'יאנונה, עובד החברה מזה 18 שנה, אמר: "זו שערורייה שאנחנו מימנו את הרכש של גונסלו היגוואין שעלה 90 מיליון יורו ועכשיו של רונאלדו, כאשר העובדים אצלנו לא קיבלו משכורות כבר 10 שנים. עם השכר של רונאלדו לשנה אפשר היה להגדיל ב-200 יורו לחודש את השכר של כל עובד בחברה. אנחנו לעומת זאת איבדנו 10.7 אחוז משכרנו בעשר השנים האחרונות בגלל האינפלציה".

רונאלדו נגד יובנטוס. יסתדר אצל הגברת הזקנה? (AFP)
רונאלדו נגד יובנטוס. יסתדר אצל הגברת הזקנה? (AFP)

יובנטוס התחילה היום באימוני טרום העונה ובעיתון "טוטוספורט" נכתב שרק כריסטיאנו רונאלדו חסר. אחד הסוכנים הבכירים באיטליה אמר: "אם רונאלדו יגיע יהיה בום גדול של רכש שחקנים גדולים באיטליה שירצו לשחק בסרייה A". בינתיים, רונאלדו לא ישמח לשמוע שרשויות המס באיטליה מתכוונות להעלות את אחוזי תשלום המס של ספורטאים במדינה כך שיהיו דומים לאלה שבספרד. רונאלדו הסתבך עם רשויות המס בספרד אחרי שנמצא שהעלים מסים וכעת עלולה להיות לו בעיה דומה באיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי