מילאן עברה לידי חברת אליוט האמריקאית

שחקני מילאן
שחקני מילאן | AFP

עידן חדש במילאנו: בעליה הסינים הקודמים של הקבוצה, יונהונג לי, נושל מתפקידו כבעלי הקבוצה עקב אי עמידה בחוב עתק לחברה, שתיקח את הבעלות על הקבוצה במקומו. האוהדים ביקשו מדונארומה שישאר

(גודל טקסט)

 מילאן נמצאת בצרות. לא רק שכבר מספר שנים מועדון הפאר האיטלקי שזכה בשבע אליפויות אירופה מדשדש ולא מהווה פקטור בצמרת הסרייה A ובאירופה, עכשיו גם עתידו הניהולי אינו ברור. הקבוצה תעבור לידיה של החברה האמריקאית אליוט, בעקבות חוב עתק שלא שולם במלואו, 415 מליון יורו, שהיה חייב לה הבעלים הקודם, יונהונג לי. הסיני, ששימש כבעלייה של הקבוצה מאפריל 17', שילם רק 32 מליון יורו מהחוב ובעקבות כך הבעלות תעבור לידייה של החברה בעוד לי מוגדר כפושט רגל.

בנוסף, אופ"א כבר הפסיקה את המשא ומתן שהתנהל בין לי לדמיטרלי ריבובלוב, הבעלים של מונאקו הצרפתית, בטענה ששתי קבוצות תחת אותם בעלים אינה אפשרית. ריבובולב בן ה-51 שנחשב לאחד האנשים העשירים ברוסיה, הביע עניין לרכוש את מילאן כבר בחודש מארס והיה מוכן לשלם מעלל 400 מליון יורו. חשוב לזכור שבעקבות עבירה על חוקי הפייר פליי, מילאן כבר הורחקה מהמפעלים האירופים לעונות הקרובות.

כעת, לא ברור האם החברה תחליף את אנשי ההנהלה של הקבוצה באנשיה והאם תמכור שחקני מפתח כדי להכניס כסף לקופתה. בית המשפט בלוקסמבורג ידון בכל נושא העברת הבעלות בבית המשפט בלוקסמבורג. גם איש העסקים רוקו קומיסו הוזכר כמועמד לרכוש את המועדון.

האוהדים הוודאי מתוסכלים ממצב קבוצתם, פנו בקריאה לשוער הצעיר של הקבוצה ואחד השחקנים החשובים בסגל, ג'יאנלואיג'י דונארומה, בבקשה שלא ישמעו לסוכנו מינו ראיולה שינסה להעבירו למועדון אחר ויישאר בקבוצה.

דונארומה. האוהדים רוצים שישאר (AFP)
דונארומה. האוהדים רוצים שישאר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי