מארוטה: רונאלדו היה הראשון שהוציא את ההחתמה הזאת לדרך

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

מנכ"ל יובנטוס התראיין באיטליה על עסקת הענק: "הוא בחר בנו, לא אנחנו בו". המאמן אלגרי: " העסקה נותנת לנו עוד יותר מודעות לגבי הזכייה באלופות, הוא ייקח אותנו לשלב הבא בכדורגל העולמי".

(גודל טקסט)

מאמן יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי התראיין היום (רביעי) ל"סקאי ספורט" האיטלקי והתייחס כמובן להחתמת כריסטיאנו רונאלדו: "זו החתמה חשובה מאוד וקפיצת דרך עבורנו באיכות של כולם בקבוצה. רונאלדו ייקח אותנו לשלב הבא בכדורגל העולמי. עבור המועדון ועבור כל הסביבה זו החתמה מאוד חשובה. כשהעונה תתחיל וכולם יגיעו לאימונים תהיה לפנינו שנה חשובה נוספת כמו כל עונה. שנה בה המטרות שנציב לפנינו צריכות להתקיים. עבורי בכל שנה מתחיל מעגל חדש ביובנטוס כי הקבוצה השתנתה המון בארבע השנים האחרונות. השנה עשינו רכש חשוב מאוד בשוק השחקנים".

האם שוחח עם רונאלדו: "המידע הזה לא נכון. לא דיברתי איתו בטלפון. ביום שני אני יודע שתהיה מסיבת עיתונאים ואני אראה אותו אז. אני יודע שהוא מאושר מההעברה. הוא מקצוען גדול וזה ערך חשוב מאוד לקבוצה שיש לה כבר כמה ספורטאים גדולים. זה חשוב עבור כל החברה (משפחת אניילי הבעלים) ועבור הנשיא שעשה דברים מאוד מיוחדים עבור יובנטוס. זה חשוב מעל לכל עבור הכדורגל האיטלקי. איך נשחק? כמו תמיד, ננסה להבקיע כמה שיותר שערים".

רונאלדו הגיע לזכות בליגת האלופות: "זו היתה תמיד המטרה שלנו. ברור שרכישת רונאלדו נותנת לנו עוד יותר מודעות לגבי הזכייה בתואר, אבל יש לנו ארבע מטרות עם זכייה באליפות, גביע איטלקי, סופר קאפ ואלופות. תמיד שיחקנו כדי להשיג את המטרות האלה".

המספרת של רונאלדו נגד יובנטוס.
המספרת של רונאלדו נגד יובנטוס. "תמיד משחקים על כל התארים" (Gettyimages)

ידע לסרב בזמן לריאל מדריד: "ידעתי שהשאלה הזאת תעלה, אבל רק הלכתי אחרי האינסטינקטים שלי. זה לא היה קיץ קל עבורי, אמא שלי מתה, אבל אני מודה לנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. כשהוא הציע לי כבר דיברתי עם יובנטוס על הארכת החוזה".

בתוך כך אמר בפה מארוטה מנכ"ל יובנטוס כי למעשה המהלך החל כאשר ז'ואאו קנסלו חתם ביובנטוס והקבוצה היתה בקשר ז'ורז' מנדש, הסוכן שלו ושל רונאלדו. המנכ"ל אמר ל"קוריירה דלה סרה": "המרוויחים הגדולים של הרכש הם שחקני יובנטוס ובעלי המניות של יובה. רונאלדו היה הראשון שהאמין בהחתמה הזאת. הוא הראשון שהוציא אותה לדרך. הוא בחר ביובנטוס ולא אנחנו בו. ברגע שהבנו שאפשר להחתים את רואנלדו בעלי המניות מיד הסכימו לכך. החל החל עם החתמת קנסלו, אבל אנחנו אומרים כעת תודה לסוכן ולהחלטה של רונאלדו לחתום אצלנו".

בנתיים, פועלים בחברת פיאט הודיעו שהם יפתחו בשביתה בגלל שלא קיבלו שכר עשר שנים וזה לא הגיוני שמשפחת אניילי שמחזיקה בחברה תוציא מעל מאה מיליון יורו לרכוש את רונאלדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי