בעקבות הגעת רונאלדו: פוגבה, גולובין וגודין בדרך ליובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | האתר הרשמי

בכלי התקשורת באיטליה מדווחים כי מעבר הסופרסטאר הפורטוגלי גורמת לשחקנים נוספים להבין כי אלופת איטליה מכוונת לזכייה בליגת האלופות העונה. השחקן יוצג רשמית ביום שני

(גודל טקסט)
העיתון האיטלקי "טוטו ספורט" פרסם הבוקר כי להחתמת כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס יש כעת אפקט דומינו בקשר לשחקנים שרוצים להגיע לאלופת איטליה. שלושה שמות בולטים שהוזכרו בקשר למעבר למועדון הם פול פוגבה, ששוקל לחזור לזברות בגלל יחסיו עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד, אלכסנדר גולובין קשר רוסיה, שכבר היה על הכוונת במשך המונדיאל, והבלם של אתלטיקו מדריד דייגו גודין: "החתמת רונאלדו יכולה להביא הפתעות נוספות ליובנטוס", קבע העיתון.


המגן החדש של יובנטוס, הפורטוגלי ז'ואו קנסלו, הוצג ביובה ודיבר, כמובן, על רונאלדו: "זה תענוג בשבילי ובשביל כל אחד לשחק עם אחד כמוהו. הוא הטוב בעולם. הוא בטוח יעלה את הרמה של הקבוצה ואני מקווה שנמשיך לנצח ביחד, כמו שהוא רגיל. יובנטוס שולטת בסריה A בשנים האחרונות ואני מקווה שרונאלדו יעזור לנו להמשיך את השליטה הזאת. כמובן שהוא יוסיף לנו עוד איכות באלופות. אין חובה לזכות בליגת האלופות, החובה היא להתמודד על הזכייה. ההתאקלמות בקבוצה לא תהיה קשה, גם אלכס סנדרו וגם דוגלאס קוסטה דוברי פורטוגזית. זה יעזור לי עוד יותר להתאקלם". השחקן היה מושאל בעונה שעברה מ-ולניסה לאינטר שלא מימשה את האופציה לרכוש אותו.


התוכנית  "אל צ'ירינגיטו" שמשודרת בטלוויזיה הספרדית רשמה לעצמה הישג יפה כאשר השיגה מכתב מכריסטיאנו רונאלדו בו הוא נפרד מצופי התוכנית בה התראיין מספר פעמים. רונאלדו, שיוצג רשמית ביום שני ביובנטוס, נופש עדיין ביוון ושלח מכתב לתוכנית בו אמר בין השאר: "אמשיך לעקוב אחריכם מאיטליה. התחלתי פרק חדש ואני רוצה לומר לכם להתראות בדרך מיוחדת כי גם אתם הייתם תמיד מיוחדים. תודה על התמיכה שתמיד נתתם לי. תודה רבה לאוהדי ריאל מדריד בתוכנית בגלל שהרגשתי פעמים רבות כמה כוח היה לכם ותמיד אזכור זאת".


¡PARA LA HISTORIA! LA CARTA de @Cristiano DEDICADA a @elchiringuitotv: "Tenéis algo especial. Os seguiré viendo desde Italia" ¡IMPRESCINDIBLE! pic.twitter.com/jfDTnVl1GQ

— El Chiringuito TV (@elchiringuitotv) July 11, 2018


רונאלדו הודה למנחה התוכנית, אדו אגירה, שלדבריו תמיד היה המגן שלו ולבעל הטור העיקרי בעיתון "אס", תומאס רונרו, שבכה כאשר פורסם שרונאלדו עוזב את ריאל מדריד ואמר: "אני תמיד אהיה אסיר תודה על אהבתך אלי שהייתה בלי תנאים. החיים מלמדים אותנו כל יום דבר חדש ואני גם לומד דברים חדשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי