עושים שוק: פ.ס.ז' בעקבות דונארומה, אורנלדו סה שב לבלגיה

חלום שהתגשם. דונארומה
חלום שהתגשם. דונארומה | צילום: AFP

אלופת צרפת מתכוונת לחזק את החלק הגנתי שלה על ידי שני כוכביה של מילאן. גודין מתקרב ליובה וראביו לברצלונה. וגם: ברצלונה עשויה לחטוף לריאל מדריד את הזאר, אקס מכבי תל אביב חזר לליאז'

(גודל טקסט)
רשמי:
* חלוץ מכבי תל אביב בעבר, אורלנדו סה שהציג יכולת גבוה בסטנדרד ליאז', חוזר אל המועדון הבלגי אחרי חצי שנה בהנאן ג'יינה הסינית שרכשה את כרטיסו בחודש פברואר. את הליגה הסינית הוא עוזב את אחרי חמישה משחקים בלבד בהם כבש שער אחד. מאמנה החדש של סטאנדרד ליאז' מישל פרודום רצה לראות אותו שב לקבוצה שהודיעה רשמית על החתמתו.


סה אמר: "אני מרגיש שאני חוזר הביתה עם הרגשה טובה. אני מצפה לראות מחדש את כל החברים והאוהדים בליאז'. אני מודה לקבוצה הסינית שהבינה את הרצונות שלי לעזוב". הקבוצה הבלגית עשתה עליו קופה מאחר ומכרה אותו ב4.8 מיליון יורו לקבוצה הסינית והיא מקבלת אותו בחינם. גם ממכבי תל אביב רכשה ליאז' את החלוץ הפורטוגלי ללא עלות.


#WelcomeBackOrlandopic.twitter.com/WzFeSBv8pW

— Standard de Liège (@Standard_RSCL) July 19, 2018


דולייה צ'לטה-צאר, מגנה הקרואטי של זלצבורג, סיכם במארסיי ועבר בדיקות רפואיות במארסיי. 


– Rumeur Mercato –

➡️ Selon @lamarsweb , Caleta-Car est bien arrivé à Marseille, il est en train de peaufiner les détails de son intégration au groupe phocéen. Selon @mohamedbouhafsi , le défenseur Croate finit sa visite médicale pic.twitter.com/p1obIK96qr

— Univers Marseillais (@UniversOM13) 19 ביולי 2018


אנדרה פאטניה חלוץ אטלנטאה בן ה-23, חתם בספאל.


L'attaccante Andrea #Petagna in prestito alla #SPAL dall'Atalanta
Scopri di più https://t.co/f7tk7t2Ujh#ForzaSpalpic.twitter.com/cBUT5paJFf

— SPAL (@spalferrara) 19 ביולי 2018


* החלוץ הארגנטיני לוקאס בויה, בן ה-22, הושאל מטורינו לא.א.ק אתונה תמורת חצי מיליון יורו, עם אופציית רכישה ב-6.5 מיליון יורו. בשנה האחרונה הושאל לסלטה ויגו ורשם בקבוצה הספרדית 13 הופעות ליגה.


* גראסהופרס השווייצרית השאילה לעונה את החלוץ השווייצרי הבינלאומי, שאני טראשי מאברטון.


שמועות:
* מנצ'סטר יונייטד שוקלת לרכוש את רוברט לבנדובסקי וטיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן, כך פרסם העיתון "אינדיפנדנט". טיאגו מעדיף לחזור לברצלונה לאחר חמש שנים בגרמניה. לפי העיתון לבנדובסקי היה החלוץ שז'וזה מוריניו רצה לראות בריאל מדריד ובצ'לסי. הקבוצה סימנה את לבנדובסקי כרכש המרכזי של המועדון בגלל שעסקת גארת' בייל הוקפאה נכון לעכשיו. מתיאו דרמיאן קרוב למעבר ליובנטוס מיונייטד.


* האם אנחנו בדרך לגניבה של הקיץ? על פי דיווחים ברדיו קופה הספרדי, ברצלונה מנסה לחטוף ברגע האחרון את אדן הזאר, ששמו הוזכר כמועמד בכיר להגיע דווקא ליריבה המרה, ריאל מדריד. בתמורה, הבאלגרונה יציעו לקבוצתו הנוכחית צ'לסי את עוסמאן דמבלה הצעיר בנוסף לסכום כסף. 


 

* ארתורו וידאל עשוי להגיע לאתלטיקו מדריד. הצ'יליאני ככל הנראה יאבד את מקומו בהרכב לאחר הצטרפותו של ליארון גרוצקה, והקולצ'ונרוס מעוניינים בשחקן



ליברפול לא עוצרת. אחרי ההחתמות של נבי קייטה, פאביניו, ג'רדן שאקירי וכעת אליסון, המירסיסייד מעוניינים להחתים את דומאגוי וידה מבשקיטאש. הטורקים דורשים עליו 22 מיליון יורו, סכום לא גבוה באופן יחסי, בטח לאחר הופעתו המצוינת במונדיאל.

 

* סביליה רוצה להיפטר מקשרה הברזילאי המשחק בשורותיה בשתי העונות האחרונות, גאנסו. לפי "גלובואספורטה", הוא דחה הצעות ממקסיקו וברזיל. כשגם אלאבס, ויאריאל, אספניול ו-ויאדוליד מעוניינות בו.



* יובנטוס מתכוונת למכור חלק משחקניה כדי לממן את עסקת כריסטיאנו רונאלדו וכדי לבצע החתמות נוספות. מיראלם פיאניץ' שמינה את פאל ראמדני (שעובד גם עם פיני זהבי הישראלי) כסוכנו החדש, עשוי לעבור לברצלונה או צ'לסי. יובה מוכנה להאריך את חוזהו של פיאניץ'. בנוסף יש מגעים ראשונים למכירת גונסאלו היגוואין לצ'לסי.


* דייגו גודין עשוי לעבור ליובנטוס מכיוון שאתלטיקו מדריד טרם הגישה לו הצעה להארכת החוזה. לפי העיתון "אס". הוא חתום עד 2019 והקבוצה תציע לו חידוש חוזה לשנה בלבד בשל גילו (32). יובה מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד 20 מיליון יורו ולתת לו חוזה ארוך.


* מילאן מוכנה למכור את לאנרדו בונוצ'י לפאריס סן ז'רמן. היום (חמישי) יתברר אם העסקה תצא לפועל. בעקבות מכירת אליסון מרומא לליברפול שוער פאריס אלפונס אראולה עשוי להגיע במקומו לרומא, במידה וזה יצא לפועל שוער מילאן, ג'יאנלואיג'י דונארומה מועמד לאלופת צרפת ויתחרה על החולצה הראשונה עם ג'אנלואיג'י בופון.


האם בונוצ'י יתאחד עם בופון (Gettyimages)
האם בונוצ'י יתאחד עם בופון ? (Gettyimages)


* פאריס סן ז'רמן מעוניינת להאריך את חוזהו של אדריאן ראביו. אבל הקשר מסרב ולפי פרסום ב"מונדו דפורטיבו" ראביו דורש לעבור לברצלונה. חוזהו מסתיים בקיץ 2019, משמע שאם לא יחתום על הארכת חוזה השחקן יהיה חופשי בקיץ הבא. פ.ס.ז' עשויה לדרוש עבורו סכום של 40 מיליון יורו. 


* נאפולי מעוניינת להחתים את חלוץ ריאל מדריד לשעבר וליון כיום מריאנו דיאס הדומיניקני. כך מדווח "טוטונאפולי.נט".


* פולהאם קרובה להחתמת החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' שהיה מושאל אצלה שנה שעברה וסייע לקבוצה לעלות לפריימרליג. מחירו של החלוץ עומד על כ-20 מיליון ליש"ט. 


* טוטנהאם שעדיין לא החתימה שחקן בחלון הנוכחי במו"מ להחתמת ג'ק גריליש מאסטון וילה שדורשת עליו בין 30 ל-40 מיליון ליש"ט. כך מדווח "סקאי ספורט".


* העיתון הבלגי HN מדווח שאברטון רוצה להחתים את קשר נבחרת בלגיה עדנן ינוזאי בעקבות יכולות גבוהה של השחקן במשחקי המונדיאל.


* ליון מעוניינת בג'רי מינה, בלמה של ברצלונה שהצטיין במונדיאל וכבש שלושה שערים עבור נבחרת קולומביה. מינה שהצטרף לאלופת ספרד בחודש ינואר קיבל דמות משחק מעטות במדי הבלאוגרנה בעונה שעברה.


מינה. רוצה לעזוב את ברצלונה כדי לקבל דקות משחק (Gettyimages)
מינה. רוצה לעזוב את ברצלונה כדי לקבל דקות משחק (Gettyimages)


* "מדיאסט" האיטלקי מדווח שחברת "אליוט" שהשתלטה על מילאן ותקבל בשבת את המפתחות לניהול הקבוצה רוצה להישאר הבעלים בשלוש השנים הבאות ויש לה תכניות ארוכות טווח. היא נמצאת במו"מ עם אנטוניו קונטה שיאמן את מילאן ויחליף את ג'נארו גאטוסו.


* שוער ברצלונה יאספר סילסן מוזכר כמועמד לצ'לסי אם קורטואה יעזוב. ברצלונה דורשת עליו 30 מיליון יורו.


* לפי העיתון "לה רפובליקה" חלוץ צ'לסי, פדרו עשוי לעבור ללאציו במקום פליפה אנדרסון. הקבוצה הציעה עליו 25 מיליון יורו.


דיבוק אוריגי עשוי לעבור מליברפול לניוקאסל בהשאלה. החלוץ הבלגי מציג יכולת ירודה באימוני טרום העונה של ליברפול.


* שחקן הכנף של בורדו, יוסוף סבליי, בן 25 מועמד להגיע לנאפולי ב-15 מיליון יורו. כך כותב ה"גאזטה דלו ספורט".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי