"כריסטיאנו מאניה": הפוסט של רונאלדו במקום הרביעי אי פעם

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

התמונה שהעלה CR7 במדי יובנטוס זכתה עד כה ל-11.6 מיליון לייקים באינסטגרם - יותר מכל פוסט אחר שהעלה ספורטאי. ומי הכוכבים מחוץ לעולם הספורט שעקפו אותו והיכן נמצא ליאו מסי ברשימה?

(גודל טקסט)
בטורינו קוראים לזה "כריסטיאנו מאניה", אבל הגעת רונאלדו ליובנטוס עבור 100 מיליון יורו הצליחה לרגש את עולם הספורט כולו. יובנטוס כבר הודיעה שכל המנויים לעונה הבאה נמכרו, המניות של הביאנקונרי בבורסה בנסיקה ומאות אלפי חולצות עם שמו של CR7 נמכרו, אבל כעת הטירוף נותן את אותותיו גם ברשת החברתית.


הפוסט שהעלה כריסטיאנו רונאלדו ברשת האינסטגרם ובו הוא מכריז על חתימתו בגברת הזקנה חצה את הרף של 11.5 מיליון לייקים וזהו הפוסט הרביעי הכי אהוב אי פעם ברשת החברתית – כשגם הפוסט החמישי שייך ל-CR7, תמונה מנובמבר 2017 ובו הוא מציג את ילדיו החדשים. רק לפני שלושה ימים הפורטוגלי העלה את הפוסט, מספר ימים אחרי שריאל מדריד כבר הכריזה על עזיבתו כעבור תשע שנים.


למתעניינים, שני הפוסטים הכי אהובים אי פעם, לפי כמות הלייקים, שייכים לקיילי ג'נר והמקום השלישי שייך לזמר ג'סטין ביבר – כך שכריסטיאנו רונאלדו שבר את השיא והוא הספורטאי עם הפוסט האהוד ביותר. גם המקום הרביעי ברשימה שייך לרונאלדו, תמונה עם בנו כריסטיאנו ג'וניור וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס. הספורטאי היחיד מלבדו שנמצא ברשימת 20 הפוסטים האהובים הוא ליאו מסי, שהעלה תמונה אחרי ניצחון ארגנטינה במונדיאל האחרון נגד ניגריה.


 

Forza Juve! #FinoAllaFine

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

Agradezco a Dios por esta alegría y les agradezco a ustedes por esa locura hermosa que tienen en cada partido !!! Nada más lindo que ser argentino en las buenas y en las malas.

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי