פארמה תפתח את העונה בסרייה A עם הפחתת חמש נקודות

עמנואלה קלאיו
עמנואלה קלאיו | Gettyimages

למרות החששות, הקבוצה אומנם לא הורדה בחזרה לליגת המשנה, אך ספגה עונש מבית המשפט באיטליה בעקבות פרשת המסרונים. החלוץ עמנואלה קלאיו הורחק לשנתיים מכל פעילות

(גודל טקסט)
למרות החששות שהעלייה שלה לסרייה A תבוטל, בית משפט באיטליה פסק שפארמה תפתח את העונה הבאה בליגה הבכירה. עם זאת, הקבוצה אחרי שעלתה בחזרה במסע מופלא מהליגה החמישית תפתח את העונה עם הפחתה של חמש נקודות סעקבות פרשת המסרונים. בנוסף, חלוץ הקבוצה עמנואלה קלאיו, שהיה זה ששלח את המסרונים הורחק לשנתיים מכל פעילות ויצטרך לשלם קנס של 20 אלף יורו.


כזכור, קלאיו נחשד בניסיון לשנות את תוצאת המשחק האחרון בסרייה B בעונה החולפת נגד ספציה, בו ניצחה פארמה בסופו של דבר 0:2 ושבה לליגה הבכירה. על פי החשד, החלוץ שלח מסרים לשחקן היריבה פיליפו דה קול ששיחק איתו בעונת 2015/16 בספציה וביקש ממנו שקבוצתו לא תתאמץ. החשש של אוהדי פארמה היה כאמור שהקבוצה תרד בחזרה לליגת המשנה לאחר שהתובע דרש להוריד את נקודות רטרוקאטיבית מהעונה שעברה, אך למרות ההקלה גם הורדת חמש הנקודות יכולה לקשות על פארמה להישאר בליגה.


אם שתי הנקודות של פארמה היו יורדות בעונה שעברה כפי שדרש התובע, היא הייתה אמורה לסיים במקום הרביעי ולא לעלות לסרייה A. הבעיה שהייתה מתעוררת במקרה כזה הייתה שפארמה צריכה להשתתף מחדש בפלייאוף העלייה, דבר בלתי אפשרי עבור שאר הקבוצות מליגת המשנה.

Parma Calcio 1913, Official Statment ⤵https://t.co/1fMGxg2onW

— Parma Calcio 1913 (@1913parmacalcio) July 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי