מאות אוהדי יובנטוס הגיעו לאימון הבכורה של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | האתר הרשמי

הכוכב החדש של אלופת איטליה התאמן במתקן האימונים של המועדון יחד עם היגוואין, דיבאלה, קוורדאדו וקוסטה. כמאתיים אוהדים הגיעו לצפות באימון. אנג'לו די ליוויו: "יחד איתו יובה היא הקבוצה החזקה באירופה

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו נחת אתמול (ראשון) בערב בטורינו, והיום התחיל באופן רשמי את העידן החדש שלו באיטליה כשקיים את אימון הבכורה שלו במתקן האימונים של יובנטוס "קונטינסה" יחד עם גונסלו היגוואין, פאולו דיבאלה, חואן קוורדאדו ודאגלס קוסטה, ומאתיים אוהדים שזכו להגיע לאימון ההיסטורי. 


Welcome back, boys!

Rodrigo Bentancur , @Douglascosta , @Cuadrado , @PauDybala_jr, @G_Higuain & @Cristiano began their pre-seasons at J | Medical and the JTC today! #ForzaJuvepic.twitter.com/BcilvNcVZQ

— JuventusFC (@juventusfcen) 30 ביולי 2018


משחק הבכורה הלא רשמי של הפנומן הפורטוגלי ייערך ב-12 באוגוסט נגד קבוצת החובבים וילאר פרוסה שבאופן מסורתי משחקת נגד יובנטוס, כאשר באצטדיונה יש בסך הכל 5,000 מקומות ישיבה שצפויים להתמלא במהירות האור.



יובה עצמה נמצאת כעת במסע משחקים בארה"ב. ב-8 באוגוסט יחבור הפורטוגלי לחבריו החדשים לקבוצה. ב"גטזטה דלו ספורט" פורסמה הכותרת: "היום של רונאלדו". הכוכב הגיע בלי אימו דולורס וסוכנו ז'ורז' מנדש, אבל עם חברתו ג'ורג'ינה וכן הבן הקטן מתיאו, אותו החזיק בידיו, וביתם של בני הזוג אלנה מרטינה בת ה-8 חודשים.


Cristiano Ronaldo touches down in Turin ahead of first training session with new Juventus team-mates https://t.co/EX4f00KHHopic.twitter.com/Bbsw0ld5YQ

— MailOnline Sport (@MailSport) 29 ביולי 2018


יובנטוס שלחה שישה רכבים משוריינים לשדה התעופה לקבל את רונאלדו ומשפחתו לעיני כ-40 אוהדים שהגיעו לקבל את פניו, פחות ממספר אנשי הביטחון במקום. הווילה החדשה בה יתגוררו הרונאלדוס נמצאת בתוך פארק ענק מוקפת ביער קטן. מדובר בווילה כפולה ומודרנית כמו שרונאלדו אוהב, עם אולם התעמלות, בריכה מקורה פנימית וסמוך לה מתגורר אחד הנשיאים לשעבר של יובה, ג'ון אלקן.


Oggi in #primapagina il Ronalday: l'arrivo di #CR7 a Torino. #Inter: #Icardi#Lautaro, attenti a quei due. #TourdeFrance: storico #Thomaspic.twitter.com/ZqZr0tD7Gr

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 30 ביולי 2018


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב כי השאלה הלגיטמית כעת היא האם יובנטוס יחד עם החוצן, כפי שהוא מכונה באיטליה, אמורה להיות הקבוצה הכי חזקה של יובה אי פעם. אנג'לו די ליוויו, שזכה עם יובנטוס בליגת האלופות ב-1995/96 אחרי ניצחון על אייאקס בגמר, אמר: "רונאלדו לבדו לא יביא את ליגת האלופות לקבוצה, אבל ללא ספק יחד איתו יובנטוס כבר נחשבת לקבוצה אולי הכי חזקה באירופה. אני רואה את הבחורים של הקבוצה היום כמו יובנטוס של אז ולכן רק במאמץ קבוצתי הם יצליחו לזכות בתואר".


Buonasera to you too, @Cristiano ⚪⚫#CR7JUVE#ForzaJuvepic.twitter.com/ts7MtBvTGS

— JuventusFC (@juventusfcen) July 30, 2018


אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי סיפק הצהרה מעניינת על רכישת כריסטיאנו רונאלדו. בעוד רוב אנשי הכדורגל באיטליה שיבחו את הרכישה אמר: "כלכלית זה היה צעד מבריק להחתים את רונאלדו, אבל מקצועית זו החתמה מסוכנת בגלל שיובה תשלם עבורו משכורת עתק ומעל הכל מדובר בשחקן בן 33 שהקריירה שלו לקראת סיום. ללא ספק כלכלית בואו יביא לשינוי גדול בליגה האיטלקית". הוא הודה שז'ורז' מנדש הציע לו קודם את רונאלדו והוא אכן ניסה להחתימו, אך יובנטוס הציעה יותר וזכתה ב-CR7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי