בונוצ'י מתקרב ליובה, אלגרי: "מכירת היגוואין? עוד נראה"

גונסלו היגוואין
גונסלו היגוואין | Gettyimages

מאמן יובנטוס התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול כוכבי ה-MLS ואמר על החלוץ: "אם הסכמתי למעבר אפשרי שלו? המועדון מטפל בנושא ההעברות". מילאן המועמדת המובילה לצרפו, הבלם ישוב לטורינו כחלק מהעסקה

(גודל טקסט)
בשעות האחרונות דווחה התקשורת האיטלקית על פגישה בין סוכנו של החלוץ גונסאלו היגוואין לראשי יובנטוס לקראת עזיבה אפשרית שלו, ככל הנראה למילאן או אולי לצ'לסי, אבל אישור רשמי לכך התקבל כאשר מאמן הקבוצה מאסימיליאנו אלגרי הודה: "אם נתתי את הסכמתי למכירתו? המועדון מטפל בכל נושא שוק ההעברות. נראה מה יהיה עד שנחזור לאיטליה", אמר במסיבת העיתונאים לקראת יציאת הקבוצה לארצות הברית.


יובנטוס תפגוש בלילה שבין רביעי לחמישי את כוכבי ה-MLS למשחק ראווה, עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו שיערוך את הבכורה בפתיחת הליגה האיטלקית, ועל פי דברי אלגרי ייתכן שהוא לא יהיה הכוכב האחרון שיגיע הקיץ: "המועדון עבד נהדר ואנחנו מחכים שיסתיים השבוע הזה כדי לבחון את מצב השוק".


על יציאת הקבוצה למשחק מול כוכבי הליגה בארה"ב הוסיף המאמן: "כמו האמריקאים, גם אנו מאוכזבים מכך שכריסטיאנו רונאלדו, דוגלאס קוסטה, חואן קואדרדו, גונסאלו היגוואין או פאולו דיבאלה לא כאן איתנו, אבל הם שיחקו במונדיאל וזקוקים לזמן התאוששות".


בהמשך ישיר לכך שנציגו של היגוואין נפגש עם ראשי הביאנקורי מוקדם יותר היום, בארץ המגף טוענים שהמועדונים מתקרבים בצעדי ענק להשלמת עסקה לפיה הבלם לאונרדו בונוצ'י יחזור לטורינו תמורת 40 מיליון יורו, בעוד מילאן תשלם את אותו סכום בדיוק עבור מאטיה קלדרה ותשלם כ-18 מיליון יורו עבור החלוץ הארגנטיני שיושאל לעונה ובסוף העונה עשוי להירכש עבור 36 מיליון יורו, בהתאם לאופציה שתוכנס לחוזה ההשאלה.


Welcome back, boys!

Rodrigo Bentancur , @Douglascosta , @Cuadrado , @PauDybala_jr, @G_Higuain & @Cristiano began their pre-seasons at J | Medical and the JTC today! #ForzaJuvepic.twitter.com/BcilvNcVZQ

— JuventusFC (@juventusfcen) July 30, 2018

Destination Atlanta!

Focus @MLS All Star Game #CONTAJUSpic.twitter.com/rOQu2kp7sl

— JuventusFC (@juventusfcen) July 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי