גונסאלו היגוואין נתן אור ירוק, יהפוך בקרוב לשחקן מילאן

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | דני מרון

אחרי שדרישות השכר של החלוץ מנעו את ביצוע העסקה, הארגנטינאי התרצה והגיע לעמק השווה עם הרוסונרי, כשרק חתימה רשמית חסרה לעסקה בה מתיה קאלדרה יצטרף לחלוץ ובונוצ'י יעשה את הדרך ההפוכה וישוב לטורינו

(גודל טקסט)
אחד הטריידים המסקרנים ביותר במהלך השנים האחרונות באיטליה יוצא לפועל. אחרי שפורסם הבוקר (רביעי) על קשיים במשא ומתן בין גונסאלו היגוואין למילאן בשל גובה שכרו ושהעסקה למעשה תקועה, החלוץ הארגנטינאי התרצה והביע את הסכמתו לעבור למילאנו אחרי שנתיים במדי הגברת הזקנה, כך על פי גאזטה דלה ספורט האיטלקי. העסקה מהווה דרמה גדולה בארץ המגף שכן מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא לאונרדו בונוצ'י, שיחזור ליובנטוס אחרי עונה אחת בלבד במדי הרוסונרי.


מי שיצטרף להיגוואין הוא חברו לקבוצה, הבלם מתיה קאלדרה בן ה-24 שיחתום במילאן גם הוא. היגוואין, על פי הדיווחים בארץ המגף, יעבור את הבדיקות הרפואיות מחר בבוקר ולאחר מכן יצטרף רשמית. כפי שפורסם לא אחת בשבועות האחרונים, בונוצ'י מצדו היה נחוש לעזוב את מילאן ולהצטרף ליובנטוס והוא יוותר על שכר של שני מיליון יורו לעונה כדי לשוב לטורינו. 


על פי העיתון, מנכ"ל יובנטוס, בפה מארוטה, נשאל על ידי עיתונאים מתי תהייה חתימה רשמית והעסקה תצא לפועל והוא ענה בחיוך ש"בקרוב מאוד". מילאן תשלם 40 מיליון יורו עבור קלדרה ו-18 מיליון יורו נוספים עבור שאילת היגוואין, לחוזה בין הצדדים הוכנסה אופציה לרכישת החלוץ על ידי הרוסונרי עבור כ-35 מיליון יורו נוספים, ואילו על מכירת בונוצ'י תזכה מילאן ל-40 מיליון יורו מיובנטוס – כך שלמעשה מילאן תשלם על שאילת היגוואין בלבד.


Welcome @G_Higuain#Caldarapic.twitter.com/BxWV0JyIGm

— Niang Cat (@JackFly01) August 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי