היגוואין: מילאן רצתה אותי והאמינה בי, בצ'לסי רק סארי

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | אתר רשמי

החלוץ הארגנטיני הוצג רשמית לצד מתיה קלדרה אחרי הטרייד מיובנטוס ואמר על קבוצתו החדשה: "שמח בשביל רונאלדו על האתגר החדש, היו לי חילוקי דעות עם אלגרי אבל זו לא הסיבה שעזבתי. אפשר להגיע הכי רחוק שאפשר"

(גודל טקסט)
אחת העסקאות הגדולות של הקיץ הושלמה אתמול. לאונרדו בונוצ'י חזר ליובנטוס, גונסאלו היגוואין מנגד עשה את הדרך ההפוכה וחתם במילאן. היום (שישי) הארגנטיני התראיין לראשונה כשחקן הרוסונרי וסיפר בין השאר על המטרות במועדון החדש, הסיבה לעזיבת הביאנקונרי וההתעניינות מצ'לסי שלא התממשה לכדי הצעה.


"אני מודה למילאן על שהאמינה בי ורצתה אותי, זה הדבר הכי חשוב עבור כדורגלן", פתח ואמר "פיפיטה" שהוצג לצד הבלם מתיה קלדרה, "מגיע לאוהדים לראות את מילאן חוזרת לקדמת הבמה. אני מאמין בקבוצה הזו והמטרה היא להגיע הכי רחוק שאפשר. היו לי חילוקי דעות עם אלגרי, אבל זו לא הסיבה שעזבתי את יובנטוס".


היגוואין נשאל אם לא מרגיש תחושת פספוס שלא ישחק עם כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "כבר שיחקתי איתו, אז כל שאני יכול לומר זה שאני שמח בשבילו על האתגר החדש. אני עכשיו במילאן, הגעתי למילאלנו וכל שחקן חולם על תנאים כאלה: המגרשים, ההיסטוריה וכדורגל טהור. המילאנלו זה מקום מיוחד".

#GH9 and #MC33 are at Milanello! ⚫️
What a warm welcome from a longtime friend!
Gonzalo e Mattia sono a Milanello! ⚫️
Il benvenuto di Lucas Biglia all'amico @G_Higuain! #weareacmilanpic.twitter.com/4LsfkuQpEi

— AC Milan (@acmilan) August 3, 2018

"אני מכיר את ריינה, גם שיחקתי חמש שנים באיטליה ואני יודע שמילאן זו קבוצה נהדרת. שיחקתי גם עם לוקאס ביליה בנבחרת במשך 10 שנים וזה נהדר לראות אותו פה. קרב מול איקרדי על מלך השערים? אתם כבר יודעים את התשובה!", התבדח כשנשאל על חברו הארגנטיני מהיריבה העירונית אינטר.


ומה היה לו לומר על צ'לסי? "כולם יודעים שאני מאוד מעריך את סארי, הוא היה הבן אדם היחיד שרצה לראות אותי בצ'לסי. במילאן כולם רצו לראות אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי