עושים שוק: מאלדיני חזר רשמית למילאן, פרישיץ' רוצה לבאיירן

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | AFP

הקרואטי סיפר בראיון כי ישמח לשחזר את ימיו עם ניקו קובאץ', אגדת הרוסונרי שב למועדון בתפקיד מנהלתי. וגם: מינה כבר לא יצטרף למנצ'סטר יונייטד, דורטמונד לא מוכנה למכור את פולישיץ' ולסטר מצאה מחליף למאחרז

(גודל טקסט)
רשמי
* הבלם האגדי לשעבר של מילאן, פאולו מאלדיני, חזר למועדונו לשעבר בתפקיד מנהלתי שהוגדר על ידי הקבוצה כ"מנהל אסטרטגיה ופיתוח". מאלדיני רשם מעל 1,000 הופעות במדי מילאן בין השנים 1984 עד 2009 וזכה בשבע אליפויות ובחמש אליפות אירופה. בעבר, יחסיו עם הבעלים הקודם סילביו ברלוסקוני היו רעים, כשגם בתקופת כהונתו של הנשיא הסיני המפוקפק, בחר המגן לא להיות חלק מהמועדון. כעת, כש"אליוט" האמריקאית עומדת בראש המועדון, הוא סגר מעגל.

Official Statement: Paolo Maldini returns to AC Milan ⬇https://t.co/9rHwdxswLC

— AC Milan (@acmilan) August 5, 2018

* הבלם בן גיבסון עזב את מידלסברו מהצ'מפיונשיפ וחתם בברנלי.


* המחליף של ריאד מאחרז: לסטר רכשה את ראשיד גזאל בן ה-26 ממונאקו. גם הוא, כמו מאחרז, קשר נבחרת אלג'יריה. 

#lcfc have agreed terms with AS Monaco for the transfer of winger Rachid Ghezzal!

➡️ https://t.co/9SeDLiSGay#WelcomeGhezzalpic.twitter.com/Md1GMzarCE

— Leicester City (@LCFC) August 5, 2018

שמועות

* סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו הוא אחד השמות החמים בחלון ההעברות וקבוצה נוספת שמעוניינת בו היא מילאן, כך נטען בעיתון האיטלקי "לה סטמפה"'. הרוסונרי הצטרפו לצ'לסי, ריאל מדריד, יובנטוס ועוד.


* איבן פרישיץ', שחקן הכנף הנהדר של אינטר, התראיין ל"ספורצקי נובוסטי" הקרואטי וזרק פצצה לאוויר כנשאל האם היה משחק בבאיירן מינכן אחרי ששיחק בעבר בבונדסליגה במדי דורטמונד ו-וולפסבורג בעבר: "אם ניקו קובאץ' רוצה אותי הוא יודע היכן למצוא אותי. קובאץ' השפיע רבות על הקריירה שלי, שיחקתי מצוין עבור קרואטיה כשהוא היה המאמן. אני רוצה לשחק יום אחד בספרד או אנגליה, כשהפרמיירליג זו העדיפות הראשונה שלי".

 


* מאמן ולנסיה, מרסליניו הגיב להתעניינות ברודריגו, החלוץ הספרדי ממוצא ברזילאי של העטלפים. "אם תהיה לנו הצעה שאי אפשר לסרב לה הם יצטרכו לשלם את מלוא סכום השחרור". סכום השחרור עומד על כ-200 מליון יורו. החלוץ, שסומן לסגל נבחרת ספרד במונדיאל האחרון, כבש בעונה שעברה 16 שערים בליגה ושמו הוזכר כמועמד להגיע לריאל מדריד.


* למרות חרושת שמועות בימים האחרונים, החתמתי ירי מינה במנצ'סטר יונייטד בוטלה בגלל סכסוך עם סוכניו על גובה המענק שיקבלו על ההעברה.



למנצ'סטר הוא כנראה כבר לא יגיע. מינה (Gettyimages)


"טיימס" הלונדוני פרסם שצ'לסי עושה הכל להשאיר את אדן הזאר בקבוצה. היא מציעה לו 17 מיליון יורו משכורת שנתית לעונה כדי שיישאר בקבוצה ולא יעבור לריאל מדריד.


* טיגרס המקסיקנית רוצה את החלוץ הקולומביאני קרלוס באקה, ששייך למילאן והושאל בעונה האחרונה לוויאריאל. הוא אמור להיכנס לנעליו של אנדרה פייר ג'יניאק הצרפתי שעומד לעזוב את הקבוצה.


* חלוץ ריאל סוסיאדד, וויליאן ז'וזה, מבוקש לפי "מארקה" בוולנסיה, בבורוסיה דורטמונד ובצ'לסי. לברזילאי סעיף שחרור שעומד על 65 מיליון יורו.


* בנוסף ליובנטוס, גם בנפיקה ליסבון רוצה את מתיאו דרמיאן ממנצ'סטר יונייטד שמחירו מוערך ב-15 מיליון ליש"ט.


* ב"סאנדיי אקספרס" נטען שצ'לסי מגבירה את מאמציה לרכוש את ארון ראמזי מארסנל.



ראמזי. יחצה את הכביש? (AFP)


* בורוסיה דורטמונד לא מוכנה למכור את כריסטיאן פולישיץ', שחקן הכנף שלה בן ה-19 בו התעניינו באיירן מינכן, צ'לסי וליברפול.


* וולבס רוצה את דומאגוי וידה, שלא צפוי לחתום בליברפול, כך פורסם בעיתון "סאבאח".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי