אלגרי על הסיפתח של רונאלדו ביובנטוס: "היה מצוין"

כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס | AFP

אלגרי: "אנחנו חייבים לקרוא את התנועה של רונאלדו מההגנה ולמסור לו את הכדור למקום הנכון. מאוד התרשמתי מההשתלבות שלו בקבוצה, הוא שמח מאוד בחדר ההלבשה". וגם: הפציעה הקשה של שוער קייבו עקב פגיעתCR7

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו במדים של יובנטוס, במשחק רשמי. היה צריך לנער טוב טוב את מקלט הטלוויזיה כדי להבין שזו מציאות. הבכורה של CR7 בסרייה A לא היתה מלהיבה מדי, אבל הסתיימה בניצחון של הרגע האחרון של יובנטוס בחוץ על קייבו ורונה 2:3. רונאלדו הראה ניצוצות וברור שהוא עוד יכבוש,  והרבה. ניכר היה שהוא צריך להתאקלם בליגה, להסתגל לחברים ולמגרש הקטן של ה"חמורים המעופפים". יותר מכך, יובנטוס צריכה להסתגל לכדורגל שלו. עשר שנים חלפו מאז יובנטוס ספגה שני שערים במשחק הפתיחה, וסיימה בניצחון של הרגע האחרון.


"גאזטה דלו ספורט" ציין שרונאלדו לא כבש, אבל חזר לטורינו עם שלוש נקודות והרבה אהבה מצד אוהדי יובה שהבינו מה קיבלו. "אפילו אוהדי קייבו הריעו לו", נכתב. העיתון העניק לו ציון 6.5, אבל המצטיין היה מאריו מנדזוקיץ', עם ציון 7. פאולו דיבאלה היה המאכזב, עם ציון 5.


מאסימיליאנו אלגרי התלהב מרונאלדו: "הוא התאמן איתנו רק שבוע והיה מצוין על המגרש. חבל שהוא לא הצליח להבקיע, היו לו כמה בעיטות טובות למסגרת שסטפנו סורנטינו הצליח להציל. הוא עשה גם תנועה טובה למרות שלא קיבל את הכדור בזמן מהקישור. אנחנו חייבים לקרוא את התנועה של רונאלדו מההגנה ולמסור לו את הכדור למקום הנכון. מאוד התרשמתי מההשתלבות שלו בקבוצה. הוא היה שמח מאוד בחדר ההלבשה".


"גאזטה דלו ספורט" כתב בשער: "יובה ו-CR7 החוק של האלופים". אגב, שוער קייובו סטפנו סורנטינו בן ה-39, שנפגע במהלך המשחק בעקבות כניסה של רונאלדו, סובל משבר באף וחבלה בכתף, כך הודיעו רשמית "החמורים המעופפים".

Doppio appuntamento in edicola:
⚽ Juve e CR7, la legge dei campioni ⚽ Re Carlo: il Napoli passa in casa Lazio ⚽ Tocca all'Inter con Lautaro & Icardi
⚠️ Milan, che guaio per Strinic
In regalo #Fuorigioco ⚽ Signore e signori, la Serie A. In campo Bonolis, Conti e Giletti pic.twitter.com/qwOLk2YqiK

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 19 באוגוסט 2018


על המשחק אמר אלגרי: "אחרי שהובלנו הורדנו הילוך אפילו במשחק המסירות, כי חשבנו שהמשחק בידיים שלנו. נתנו להם ללחוץ אותנו ומשחק ההגנה שלנו היה רע, מה שגרם לנו בסופו של דבר לספוג. זה היה ניצחון חשוב מאוד כי הוא הזכיר לנו שכל משחק בליגה הוא קשה, ואי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו. בתחילת העונה הכי חשוב לקחת את הנקודות".


"אופטה" עקבה אחרי המשחק הראשון של רונאלדו במספרים. הוא בעט 8 פעמים לשער – כפול מכל שחקן אחר במגרש, אבל רק 4 בעיטות למסגרת של סטפנו סורנטינו. הוא מסר רק 30 מסירות, פחות מכל שחקן של יובה ואחת יותר מהשוער ווייצ'ך שצ'סני. הוא היה מעורב ב-16 התמודדויות עם שחקני היריב בהצלחה של 31.3 אחוז בלבד. כמו, רונאלדו איבד 13 פעמים את הכדור. רק אלכס סנדרו (24) מיראלם פיאניץ' (14) איבדו יותר כדורים.


כובש שער הניצחו, פדריקו ברנרדסקי: "אני מאושר שהמשחק הראשון הלך טוב ולקחנו את שלוש הנקודות. ידענו שלא קל לשחק פה במיוחד בחום הזה, אבל הדבר החשוב הוא שיש לנו לב. להיות אלופים זה נהדר, אבל הכדורגל הוכיח שוב ששום דבר לא משנה על הנייר, חייבים להוכיח את זה על המגרש במשך 90 דקות. אני חייב להחמיא לקייבו על ההופעה הטובה".


שוער קייבו סורנטינו נלקח בסיום לבית החולים בגלל שספג מכה חזקה בראשו וסבל מטראומה ושבר גם את אפו. הוא איבד את ההכרה למשך יותר מדקה בסיום, כששער של מאריו מנדזוקיץ נפסל ליובנטוס על ידי ה-VAR, אותה מערכת וידיאו המסייעת לשופטים לקבל החלטות במצבים חשובים ומעוררי מחלוקת במשחקים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי