רונאלדו: ריאל המשפחה שלי, ההחלטה לעבור הייתה קלה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב התראיין באיטליה והתייחס בין השאר למעבר ליובנטוס: "הראתה שהיא רוצה אותי יותר מכל דבר אחר. רוצה לכתוב סיפור יפה גם איתה". בנוסף הצהיר על מטרות: "רוצה לזכות באלופות". זידאן יצטרף אליו בקיץ?

(גודל טקסט)
גם אחרי חמש זכיות בליגת האלופות, כריסטיאנו רונאלדו לא מתכוון לעצור ובראיון באיטליה הצהיר: "אני רוצה לזכות עם יובנטוס בליגת האלופות. אני מתכוון להתרכז בזה עם החברים שלי בקבוצה, אבל לא רוצה לעשות מזה אובססיה. אני רוצה להתייחס למפעל הזה צעד אחר צעד. נראה מה יקרה ואם זה לא יקרה השנה, זה יקרה בשנה הבאה או שנה לאחר מכן".


Happy to announce I'm now a global brand ambassador for DAZN!
For my fans in you can watch an exclusive interview as a Juventus player on @DAZN_IT, as well as unlocking other great CR7 content!#DAZN#CR7pic.twitter.com/Ysk5sm18xF

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) 22 באוגוסט 2018

המעבר ליובנטוס: "אני מאוד מרוצה מהמהלך הזה. הקבוצה חזקה וכולם יודעים את זה. יובנטוס אחד המועדונים הגדולים בעולם. ההחלטה לעבור הייתה קלה מאוד. כמובן שמה שעשיתי בריאל מדריד היה בלתי רגיל. זכיתי בכל התארים ויש לי המון חברים שם. ריאל מדריד היא המשפחה שלי, אבל יובנטוס הראתה שהיא רוצה אותי יותר מכל דבר אחר. היא נתנה לי הזדמנות ואני מאושר. אני רוצה לכתוב סיפור יפה גם עם המועדון הזה".


איך התרשם מהמשחק הראשון בליגה בניצחון 2:3 על קייבו ורונה: "הופתעתי לטובה. אנחנו מתאמנים פעמיים ביום ואני אוהב את שיטות האימון של יובנטוס. הן מאוד מאוד מקצועיות".


על בנו, כריסטיאנו ג'וניור:
"הוא ילד תחרותי מאוד. כמוני, רק ילד. הוא שונא להפסיד, בדיוק כמוני. אני בטוח במאה אחוז שהוא יהיה כמוני. הייתי מאוד שמח ללמד אותו כמה דברים, אך בסופו של דבר הוא יבחר מה הוא ירצה לעשות, ואתמוך בו בכל דבר. הייתי מעדיף שישחק כדורגל, מכיוון שאני חושב שזה משהו שהוא מאוד אוהב".


אם הוא אוהב לצפות בענפי ספורט נוספים: "אני אוהב UFC, קרבות, טניס, כדורסל, פינג פונג זה הספורט השני שלי, אני יודע לשחק טוב. אבל אני אגיד ש-UFC זה טוב, אני אוהב לצפות בקרבות".


@cristiano = Table Tennis master? #DAZN's latest ambassador reveals the other sports close to his heart.#CR7onDAZN#DAZNLifepic.twitter.com/qcUQJiTL36

— DAZN (@daznglobal) 22 באוגוסט 2018

בתוך כך, העיתונים "מונדו דפורטיבו" ו-"ל'אקיפ" פרסמו שמי שעשוי לשתף פעולה מחדש עם רונאלדו הוא מאמנו לשעבר בריאל מדריד, זינדין זידאן, ששיחק בעבר במדי הגברת הזקנה ועשוי לשוב כמאמן בעונה הבאה. הביאנקונרי כבר תכננו הכל לקראת המהלך כשהחוזה של מסימיליאנו אלגרי יסתיים בקיץ 2019, ובמקרה שהאיטלקי יישאר בתפקיד, זיזו עשוי להגיע כמנהל הספורטיבי של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי