רונאלדו לא כבש גם מול לאציו, 2:3 מטורף לנאפולי על מילאן

כריסטיאנו רונאלדו, מירלאם פיאניץ'
כריסטיאנו רונאלדו, מירלאם פיאניץ' | Gettyimages

הפורטוגלי ערך את הבכורה מול הקהל הביתי, אך ייאלץ להמתין לשער הראשון באיטליה. שערים של מיראלם פיאניץ' (39) ומריו מנדז'וקיץ' (75) סידרו לאלופה מאזן מושלם. אנצ'לוטי נקלע ל-2:0, שחקניו השלימו מהפך מדהים

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
אחרי שגברו על קייבו 2:3 בחוץ במחזור הראשון, כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס ערכו הערב (שבת) את הופעת הבכורה העונה מול הקהל הביתי. הפנומן הפורטוגלי שוב לא מצא את הרשת, אך הביאנקונרי הצליחו להסתדר בלי השערים שלו שבוע שני ברציפות וגברו על היריבה מהבירה 0:2. במשחק המאוחר של הסרייה A, נאפולי נחלצה מפיגור משחק שני ברציפות והפעם הפכה מ-2:0 ל-2:3 פשוט מטורף על מילאן.


יובנטוס – לאציו 0:2
בדקה ה-30 יובה עלתה על לוח התוצאות. מירלאם פיאניץ' שלח בעיטה חדה מ-25 מטרים היישר לרשת של תומאס סטראקוש שלא זז. רבע שעה לסיום האלופה סגרה את הסיפור כשמריו מנדזוקיץ' כבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק.


לאציו, שנוצחה 2:1 במחזור הפתיחה בבית מול נאפולי, כבר עם הפסד שני ברציפות ובמחזור השלישי היא תנסה לצבור נקודות ליגה ראשונות כשתארח בבית את פרוזינונה הצנועה.

FULL-TIME AT THE ALLIANZ! THREE MORE POINTS!!!

⚪️⚫️ #FINOALLAFINE#FORZAJUVE#JUVELAZIO ⚪️⚫️ pic.twitter.com/ndsgz2MXXV

— JuventusFC (@juventusfcen) 25 באוגוסט 2018

נאפולי – מילאן 2:3

בשבוע שעבר שחקניו של קרלו אנצ'לוטי נקלעו לפיגור ברומא והפכו ל-1:2 על לאציו, הערב הם כבר הדהימו את איטליה כולה כשהפכו 2:0 ביתי מול מילאן ל-2:3 מהדהד. ג'יאקומו בונבנטורה (15) הכניע את דויד אוספינה כבר בפתיחה מבישול של פביו בוריני, דוידה קלאבריה הצעיר הכפיל עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-49, וכבר נראה היה שג'נארו גאטוסו ושחקניו בדרך לניצחון במשחק הפתיחה שלהם (בשבוע שעבר הם אמורים היו לפגוש את גנואה במשחק שנדחה עקב אסון הגשר), אבל אז החל המהפך.


פיוטר ז'ילינסקי כבש צמד מהיר בדקות 53 ו-67, דריס מרטנס הקפיץ את האצטדיון בדקה ה-80 וגם לנאפולי מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. בשבוע הבא בחוץ מול סמפדוריה הם ינסו לנצח מבלי להסתבך בפתיחה, בעוד הרוסונרי יארחו את רומא וינסו להשיג במשחק צמרת נוסף נקודות ראשונות לעונה.



ז'ילינסקי החזיר את נאפולי לחיים בדרך למהפך משוגע (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי