רק 2:2 לאינטר מול טורינו, 1:6 לפיורנטינה על קייבו

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הנראזורי שוב לא הצליחו לנצח אחרי שאיבדו יתרון כפול מרגלי פרישיץ' (6) ודה פריי (32) והם עם נקודה אחת אחרי שני משחקים, חניכיו של פיולי פירקו את החמורים המעופפים במשחקם הראשון העונה

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
על אף רכש מאסיבי בקיץ שכולל שחקנים כמו דה פריי, לאוטרו מרטינס וראג'ה נאיינגולאן, שגרמו ללא מעט אנשים לסמן אותה כומעמדת לזכות בסקודטו, אינטר ממשיכה לאכזב כשהערב (ראשון) היא סיימה בתיקו 2:2 בבית מול טורינו.


הנראזורי כבר היו ביתרון כפול משערים של פרישיץ' בדקה השישית ושל דה פריי בדקה ה-32, אך לא השכילו לשמור על היתרון במחצית השנייה וספגו משערים של אנדרה באלוטי בדקה ה-55 וסוליאו מייטה בדקה ה-68. חניכיו של ספאלטי עם נקודה אחת בלבד בשני משחקים וחייבת להתעורר אם היא רוצה לאיים על הצמרת בסרייה A.


פיורנטינה – קייבו 1:6
אחרי שמשחקה בשבוע שעבר נדחה עקב אסון הגשר בגנואה, פירונטינה אירחה הערב את קייבו ורונה במשחקה הראשון העונה. חניכיו של סטפאנו פיולי פשוט התפוצצו עם שישייה לרשת של שחקני  קייבו המסכנים משער של  מילנקוביץ' בדקה השמינית, ז'רסון (42), צמד של בנאסי (49, 90)
שער של קייזה (71) ועוד אחד של סימאונה (93). טומוביץ' רק צימק בדקה ה-76. 


הסגולים פותחים את העונה בסערה וינסו להציג עונה טובה שתוביל למקום באירופה, החמורים המעופפים סופגים מכה קשה אחרי שהציגו יכולת לא רעה בשבוע שעבר למרות ההפסד ליובנטוס.


תוצאות נוספות

ספאל – פארמה 0:1

(מירקו אנטונצ'י 49)

קליאראי – ססואולו 2:2

(לאונרדו פאבולטי 10, 73/ דומניקו ברארדי 53, קווין פרינס בואטנג 90+9 פנדל)

פרוזינונה – בולוניה 0:0

גנואה – אמפולי 1:2

(קרישטוף פיאטק 6, כריסטיאן קואמה 18/ סמואל מראז 90+4)

אודינזה – סמפדוריה 0:1

(רודריגו דה פול 9)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי