שער ענק של פאסטורה לא הספיק, 3:3 לרומא מול אטאלנטה

חאבייר פאסטורה
חאבייר פאסטורה | Gettyimages

הארגנטיני שהגיע מפ.ס.ז' מצא את הרשת בדקה השנייה, אבל קסטניה (19) וריגוני (22 ו-38) השלימו מהפך בזק. הג'אלורוסי ניצלו במחצית השנייה משערים של פלורנצי (60) ומנולאס (82). בספרד: ניצחון לסלטה בלבאנטה

קבוצות: אטאלנטה רומא
(גודל טקסט)

אוהדי רומא מאוכזבים מהתנהלות המועדון בקיץ האחרון לאור מכירתם של כוכבים מאז הגעת מונצ'י, האחרון היה קווין סטרוטמן שצפוי להשלים רשמית את מעברו למארסיי בקרוב, והערב הג'אלורוסי ספגו מכה כואבת כאשר סיימתם בביתם רק ב-3:3 מול אטאלנטה, על אף שעלו ליתרון מוקדם מאוד באולימפיקו.

במחזור הראשון בסרייה A ניצחה רומא בטורינו 0:1 משער של אדין דז'קו בדקה ה-89 והערב היא פתחה את המשחק בסערה וכבר בדקה השנייה עלתה על לוח התוצאות כאשר חאבייר פאסטורה הארגניטני שהגיע מפ.ס.ז' כבש שער מרהיב בעקב, ראשון שלו באיטליה מאז עזב את פאלרמו ב-2011, טימותי קסטניה (19) ואמיליו ריגוני (22 ו-38) השלימו מהפך מדהים.

למזלו של המאמן אוסביו די פרנצ'סקו הצליח דז'קו לבשל לאלסנדרו פלורנצי בדקה ה-60 ובדקה ה-82 הבלם קוסטס מנולאס קבע את השוויון הדרמטי ומנע הפסד ראשון בליגה כבר אחרי שני מחזורים.


שחקני רומא חוגגים את העקב של פאסטורה (AFP)

ספרד: סלטה ויגו ניצחה בלבנאטה
אחרי שאכזבה במעט במחזור הפתיחה וסיימה ב-1:1 ביתי מול אספניול, התכולים מוויגו השיגו שלוש נקודות ראשונות בזכות 1:2 בחוץ על לבאנטה. פיונה סיסטו הדני כבש ראשון אחרי 10 דקות, מקסי גומס הכפיל את היתרון בדקה ה-35 ופנדל של חוסה לואיס מוראלס בדקה ה-78 קבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי