אלגרי: "נורמלי שכריסטיאנו מאוכזב, זכותו לא להגיע לטקס"

כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס
כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס | AFP

מאמן יובנטוס הגן על הכוכב הפורטוגלי שלא נבחר לשחקן השנה של אופ"א ונעדר מהטקס על אף מועמדותו: "הוא כבש 15 שערים וכמו מודריץ' הוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו כלל לא הגיע אתמול (חמישי) להגרלת ליגת האלופות, במהלכה גם חולקו הפרסים לעונת 2017/18 ואז נחשפנו לבחירה בלוקה מודריץ' לשחקן העונה, הקרואטי גבר על CR7 ועל מוחמד סלאח, והיום במסיבת עיתונאים של יובנטוס לקראת משחק החוץ מחר מול פארמה, דיבר המאמן מקס אלגרי על תחושותיו של הפנומן הפורטוגלי.


"הוא בחר שלא להגיע וזו החלטה אישית שלו שצריך לכבד. זה נורמלי שהוא כועס ומאוכזב, הייתה לו עונה פנטסטית והוא רצה לזכות, הוא כבש 15 שערים בליגת האלופות וביחד עם מודריץ' ושאר השחקנים זכו בליגת האלופות, אבל הוא מתאמן טוב ובכושר מצוין כדי להיות הכי טוב עבורנו".

Max Allegri says @cristiano is angry pic.twitter.com/bPi6oaozQg

— B/R Football (@brfootball) August 31, 2018


אלגרי גם נשאל במהלך מסיבת העיתונאים על ההגרלה הקשה בליגת האלופות, כשיובנטוס שובצה יחד עם מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה ויאנג בויז: "יונייטד ו-ולנסיה הן קבוצות מצוינות עם מגרשים ביתיים. יהיה לנו שם מאוד קשה. ליאנג בויז יהיה קשה יותר, אבל נצטרך בכל משחק להיות מפוקסים וממוקדים".


בסרייה A יובנטוס לא נהנתה מחיים קלים בשני מחזורי הפתיחה, אבל ניצחה 2:3 דרמטי במיוחד את קייבו וגברה 0:2 על לאציו כדי לשמור על מאזן מושלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי