"רונאלדו אגואיסט. לעולם לא הייתי מזמין אותו לנבחרת שלי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן נבחרת קרואטיה זועם על הכוכב שלא הגיע לטקס של אופ"א: "לא מכבד. כל מה שמעניין אותו זה לכבוש". ביובנטוס מרגיעים למרות עוד משחק ללא שער: "היה לו חוסר מזל"

(גודל טקסט)
יובנטוס ניצחה בקושי את פארמה בחוץ 1:2 וכריסטיאנו רונאלדו עדיין לא כבש ואפילו גילה אולי את משחקו הכי חלש בקבוצה מאז הגיע לסרייה A. הלחץ על רונאלדו לכבוש מזכיר את העונה שעברה בה פתח עם הרחקה בריאל מדריד ולאחר מכן הבקיע שער אחד בשמונה משחקים ראשונים בליגה. איך זה הסתיים? כולנו זוכרים. העיתון "גאזטה דלו ספורט" כבר פחות מתלהב מהכוכב הפורטוגלי והעניק לו ציון 5.5 בלבד על משחקו. לפי הסטטיסטיקה הוא בעט הכי הרבה בעיטות לשער בליגות הגדולות של אירופה – 23 ולא כבש אף שער.


ב"גברת הזקנה" ממשיכים לתת גב לכוכב הפורטוגלי. את עול הכיבוש נטלו הפעם מריו מנדז'וקיץ' ובלז מטוידי שכבש שער ניצחון. מאסימיליאנו אלגרי פירגן ל-CR7 למרות הבצורת הריגעית: "לחלוצים בסריה A יש כל מיני קשיים להתמודד איתם. לרונאלדו היה משחק טוב בסך הכל. אני מרוצה ממה שהוא עושה ופגרת הנבחרות תעזור לכולנו להיות חדים יותר. הוא השחקן הטוב בעולם, הוא רוצה להבקיע בכל מחיר וזה טוב, כשמתמקדים בו זה משחרר שחקנים אחרים".


Waiting for Ronaldo's first Juventus goal like… ⏳ pic.twitter.com/Ypjpxznofi

— B/R Football (@brfootball) 1 בספטמבר 2018



מטוידי אמר על רונאלדו: "הוא שחקן מצוין ובסופו של דבר גם יבקיע. הוא מאוד חשוב עבורנו. היה לו חוסר מזל, אבל נעזור לו, יש לו עוד הרבה זמן כאן. הוא היה קצת עצבני לאחר שלא הצליח להבקיע, אבל זה יגיע. ננסה להמשיך לנצח ואז נחשוב גם על ליגת האלופות, חשוב שנהיה תחרותיים בכל המפעלים".


גולשים ברשת עקצו את רונאלדו: "כולם ציפו שאלגרי ישתמש במריו כדי לפתוח שטחים לרונאלדו. מה שקורה במציאות שאלגרי משתמש ברונאלדו כדי לפתוח שטחים למריו".


מאמן נבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ', יצא בהתקפה על רונאלדו שלא הגיע לטקס הפרסים של אופ"א וטען בראיון לעיתון ,ספורצקי נובוסטי הקרואטי כי לא נתן כבוד לחברו לשעבר לוקה מודריץ' שזכה בתואר. דאליץ' אמר: "רונאלדו הוא שחקן אגואיסט. לעולם לא הייתי מזמין אותו לנבחרת שלי. לא הייתי בונה בחיים קבוצה סביבו ולא הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי. הוא מסוג השחקנים שחושב תמיד שגם אם נפסיד הכי חשוב לי זה להבקיע".    

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי