מתעוררת לחיים: בתוספת הזמן, אינטר ניצחה 0:1 את סמפדוריה

מרסלו ברוזוביץ'
מרסלו ברוזוביץ' | AFP

הנראזורי חיברו שני ניצחונות ברצף בזכות שער של ברוזוביץ' בדקה ה-94 לאחר ששני שערים נפסלו בשל נבדל. אינגלסה (20) וג'רביניו בסלאלום (47) נתנו לפארמה 0:2 על קליארי החלשה, פיורנטינה הביסה 0:3 את ספאל

(גודל טקסט)
אחרי ה-1:3 של ססואולו על אמפולי אמש (שישי), המחזור החמישי בליגה האיטלקית הבכירה נמשך עם שלושה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם, פארמה גברה 0:2 על קליארי והשיגה ניצחון שני ברציפות, פיורטינה הביסה 0:3 את ספאל ועלתה באופן זמני אל המקום השני בטבלה. בהמשך, אינטר גברה על סמפדוריה 0:1.


סמפדוריה – אינטר 1:0
אחרי הניצחון הדרמטי על טוטנהאם בליגת האלופות השבוע, החבורה של ספאלטי הוכיחה שוב את האופי שלה עם עוד ניצחון בתוספת הזמן. אינטר קופחה פעמיים, לטענתה, כששערים של ראג'ה נאינגולן (45) וסמיר הנדנוביץ' (88) נפסלו בשל נבדל, אך השופט פסק בצדק בשני המקרים. בדקה ה-94, לעומת זאת, הלחץ ברחבת המארחת השתלם והשער של מרסלו ברוזוביץ' היה חוקי לחלוטין. אינטר עלתה למקום השביעי בטבלה ותוכל להיצמד לצמרת אם תנצח את פיורנטינה בבית. 


פארמה – קליארי 0:2
אחרי ה-0:1 הגדול בחוץ מול אינטר במחזור שעבר, שערים של רוברטו אינגלסה (20) וג'רביניו בסלאלום מרהיב (47) העניקו לפארמה עוד שלוש נקודות חשובות. בעקבות הניצחון, המארחת העלתה את מאזנה לשבע נקודות מ-15 אפשריות עם שני ניצחונות, תיקו ושני הפסדים. קליארי, מנגד, נותרה במרכז הטבלה עם חמש נקודות.


#ParmaCagliaripic.twitter.com/6Fb7Ph4jgO

— Parma Calcio 1913 (@1913parmacalcio) September 22, 2018


פיורטינה – ספאל 0:3
הקבוצה מפירנצה ממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה אחרי שהביסה 0:3 את ספאל בקרב צמרת. מרקו פיאצה (18), ניקולה מילנקוביץ' (28) ופדריקו קייזה (56) כבשו לזכות המארחים והשיגו עבור פיורטינה את ניצחונה השלישי בליגה שהעלה אותה באופן זמני אל המקום השני בטבלה עם 10 נקודות. מנגד, ספאל שפתחה את המחזור במקום השלישי ירדה אל החמישי.


⏱️ FULLTIME ⏱️#FiorentinaSpal
TRIPLETTA VIOLA‼️ ⚽⚽⚽#NoiSiamoFirenze ⚜️ #InsiemeSiamoPiùForti#FullTimepic.twitter.com/GjBJGxtqYN

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) September 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי