קייליני: "יובנטוס של העונה הכי טובה בשמונה השנים האחרונות"

יובנטוס
יובנטוס | AFP

קפטן הביאנקונרי היה מרוצה ה-0:2 על פרוזינונה והתייחס גם לרונאלדו שכבש ובישל: "תמיד יהיה משמעותי ומכריע עבורנו".בינתיים רומא ומיילאן ממשיכות להתרסק. די פרנצ'סקו: "מעכשיו רק גברים אמיתיים ישחקו"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
יובנטוס היא הקבוצה היחידה שנותרה עם מאזן מושלם בסרייה A עם חמישה נצחונות מתחילת העונה. אומנם הלך לה קשה אתמול (ראשון) בחוץ מול פרוזינונה הקטנה, אבל הגברת הזקנה ניצחה בסיום 0:2 ויכולה להתעודד מכך שכריסטיאנו רונאלדו חוזר לעצמו בגדול אחרי ההרחקה בליגת האלופות וכבש אתמול את שער הליגה השלישי שלו בדקה ה-81 וארבע דקות בתוך תוספת הזמן הוסיף בישול לפדריקו ברנרדסקי.


ברנרדסקי שהופך לאט לחבר הכי טוב של רונאלדו ביובה אחרי שניחם אותו כשהורחק מול ולנסיה ומירר בבכי, אמר אחרי המשחק: "עבורי רונאלדו השחקן הטוב בעולם. תמיד חשבתי ככה. הוא מקצוען גדול, אדם נפלא ועובד קשה עבור הקבוצה שלו". הקפטן ג'ורג'יו קייליני אמר ל"סקיי איטליה": "אף אחד לא מצפה לשום דבר שונה מרונאלדו והשערים שלו הם הדאגה האחרונה שלנו. הוא היה חסר מזל עם הכרטיס האדום ביום רביעי מול ולנסיה, אבל תמיד יהיה משמעותי ומכריע עבורנו. בנוסף, אין לי ספק שיובנטוס העונה היא הקבוצה הכי טובה שהייתה לנו בשמונה השנים האחרונות".


המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר: "במשחקים כאלה יובנטוס זקוקה להרבה סבלנות. פרוזינונה ספגה חמישה נגד סמפדוריה ואנחנו שיחקו 70 דקות נגד ולנסיה עם עשרה שחקנים כך שהיה ברור שנהיה יותר עייפים והם ינסו לסגור משחק". בעיתון "גאזטה דלו ספורט" פרגנו לרונאלדו שמוציא לפועל את היכולת שלו ביובנטוס וקיבל את הציון 7, כשברנרדסקי נבחר למצטיין עם ציון 7.5. הפורטוגלי עצמו צייץ לאחר המשחק: "עוד ניצחון חשוב! קדימה חברים, כולנו ביחד!"


Un'altra importante vittoria! Avanti cosi ragazzi, tutti insieme! #finoallafinepic.twitter.com/sDcLQlAimG

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) September 23, 2018

Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ CR7 stappa la Juve ⚽ Milan, Higuain non basta ⚽ insigne show, Napoli al 2° posto ⚽ È crisi Roma, tutti in ritiro Marquez vede il titolo, Lorenzo al veleno. E molto altro! pic.twitter.com/WDOMrEoNbu

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 24 בספטמבר 2018

ובזמן שיובנטוס ממשיכה לעשות את שלה, רומא ומילאן שאמורות היו להיאבק איתה בצמרת, מתרסקות. אתמול הפסידו הג'אלורוסי 2:0 בבולוניה והם מדורגים רק במקום ה-14 בליגה. בינתיים נראה שהפרויקט של מונצ'י פשוט לא ממריא והמאמן אוזביו די פרנצ'סקו אמר אחרי המשחק: "אתם העיתונאים חושבים שאתם יודעים את התשובות, אז אולי אני אשאל אתכם שאלות? אם החזקנו בכדור ב-74 אחוזים מהזמן ועדיין הפסדנו 2:0, האם זה אומר שמשהו לא בסדר בגישה למשחק? אם אנחנו מפסידים בכל קרב לשחקני בולוניה, זה אומר שאנחנו לא נחושים מספיק. מעכשיו רק גברים אמיתיים ישחקו". נשיא הקבוצה ג'יימס פאלוטה הביע דעה ברורה לגבי המצב אחרי שצוטט: "אני נגעל". בעיתון "לה רפובליקה" נכתב: "המאמן על הגריל", אבל דניאלה דה רוסי אמר לשחקנים ולכתבים: "זה לא הזמן להאשים אותו. אנחנו השחקנים אשמים במצב".


במילאן לעומת זאת, רשמו רק תיקו 2:2 נגד אטאלנטה והרוסונרי מדורגים במקום ה-12. המאמן ג'נארו גאטוסו אמר: "אנחנו קבוצה בעלת שני פרצופים. ב-30 הדקות האחרונות לא הכרתי את הקבוצה שלי. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה. יש לי המון חרטות לגבי דברים שהיו במשחק. אנחנו צריכים לעשות יותר, לשחק בקצב מהיר יותר ולא להיות גרועים במשך 30-40 דקות". מילאן הוליכה פעמיים, אבל אטאלנטה השוותה וכבשה גם בזמן פציעות.

Read our sporting director's post-match reactions to @MilanTVhttps://t.co/5nhqy6DK0M#MilanAtalantapic.twitter.com/grQnif7u5H

— AC Milan (@acmilan) 23 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי