די פרנצ'סקו בסכנת פיטורים, קונטה וסוזה מועמדים להחליפו

אוזביו די פרנצ'סקו
אוזביו די פרנצ'סקו | AFP

לפי הדיווחים באיטליה, מאמן רומא שצבר העונה רק חמש נקודות מ-15 אפשריות עלול לשלם את המחיר אם לא ינצח את פרוזינונה ואת הדרבי מול לאציו בשבת, אקס מכבי ת"א והמנג'ר שפוטר הקיץ מצ'לסי מחכים לפנייה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

חמש נקודות בלבד צברה רומא בחמשת המחזורים הראשונים בסרייה A וייתכן שהפרויקט של מונצ'י ישלם מחיר כבד כבר בקרוב, כשלפי כל הדיווחים באיטליה על הפרק נמצאת האפשרות לפטר את המאמן אוזביו די פרנצ'סקו, מי שהגיע מסאוסולו בקיץ שעבר.

לטענת "קוריירה דלו ספורט", שני המועמדים המובילים להחליף את די פרנצ'סקו אם יפוטר הם אנטוניו קונטה שפוטר הקיץ מצ'לסי ופאולו סוזה, בין השאר אקס מכבי תל אביב, פיורנטינה ובאזל שבימים אלו מאמן את טיאנג'ין קואנג'יאן הסינית.

העונה שעברה הייתה מאוד מוצלחת מבחינת רומא, בשיאה נרשמה כזכור הדחת ברצלונה והעלייה לחצי גמר ליגת האלופות שם נעצרה על ידי ליברפול, אבל לפי הפרסומים בארץ המגף שני משחקי הבית השבוע, ברביעי מול העולה החדשה פרוזינונה ובשבת בדרבי מול לאציו, יקבעו את עתידו של המאמן. רומא נכנעה אתמול (ראשון) 2:0 לבולוניה, לפני כן ספגה שלישייה מריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בליגת האלופות, סיימה רק ב-2:2 ביתי מול קייבו, נכנעה בסן סירו למילאן ובשני מחזורי פתיחת העונה גברה 0:1 על טורינו בחוץ וסיימה ב-3:3 ביתי מול אטאלנטה.


פאולו סוזה בימיו בפירנצה. יחזור לאיטליה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי