מילאן מתרסקת. גאטוסו: "אנחנו לא קבוצה גדולה"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

הרוסונרי ממשיכים לאבד גובה וכבר נמצאים במקום ה-14 אחרי ה-1:1 עם אמפולי. מעמדו של המאמן מתערער, קונטה הוזכר כמחליף. רומניולי, שטעות שלו הובילה לשער השיוויון: "מבקש סליחה מכולם. זה היה חוסר אחריות"

(גודל טקסט)
אחרי שנים קשות במיוחד, האמינו במילאן בקיץ האחרון שהעונה הקבוצה תרוץ חזק יותר בצמרת. אלא שהרוסונרי ממשיכים לאבד גובה אחרי שסיימו בתיקו 1:1 באמפולי, על אף שהיו ביתרון ברוב שלבי המשחק. אחרי שישה מחזורים, הקבוצה מדורגת רק במקום ה-14 וכבר מרוחקת 12 נקודות מיובנטוס המוליכה.


דווקא מעמדו של מי שנחשב עד לא מזמן כפרה קדושה במועדון המילאנזי, מאמן הקבוצה ושחקן העבר ג'נארו גאטוסו, מתערער. אנטוניו קונטה מוזכר כל הזמן כמועמד להחליפו. ביום ראשון הקרוב יפגוש גאטוסו את הקבוצה בעלת ההתקפה הטובה בליגה הממוקמת שלישית, סאסואלו. במשחקים הבאים תפגוש מילאן את קייבו ואת אינטר לדרבי.


גאטוסו אמר לאחר המשחק: "מילאן לא קבוצה גדולה, היינו צריכים להרוג את המשחק כשהובלנו ולא עשינו זאת. יצרנו המון מצבי כיבוש לארוך המשחק ואז טעות אחת הובילה לשיוויון. שיחקנו טוב ללא גונסלו היגוואין, אבל עדיין לא ניצחנו. מקווה שהפציעה של היגוואין לא רצינית והוא יחזור ביום ראשון".


על בלם הקבוצה אלסיו רומניולי שעשה את הטעות במשחק שהובילה לשיוויון אמר גאטוסו: "אני לא צריך להגיד לו כלום. אם בכוונתי לשוחח איתו, עלי לשוחח גם עם השחקנים אלה שהחמיצו ארבעה-חמישה שערים בטוחים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Sono deluso e arrabbiato come me stesso. Mi prendo le responsabilità, non doveva succedere e senza quell'errore sarebbe finita diversamente. Mi scuso con i tifosi del @acmilan e con tutti. Ci rifaremo. Potevamo chiuderla prima perché in Serie A, appena sbagli la paghi. Senza il mio errore sarebbe stata un'altra gara. Adesso dobbiamo pensare a vincere contro il Sassuolo. Ci manca la forza di chiudere le partite. Era importante non prendere gol e ci eravamo riusciti. La strada però è quella giusta, dobbiamo continuare a lavorare e i risultati arriveranno". #EmpoliMilan

A post shared by Alessio Romagnoli (@alessio.romagnoli) on



רומניולי עצמו לקח קשה את הטעות וביקש סליחה בחשבון האינסטגרם שלו: "אני מאוכזב וכועס על עצמי. אני לוקח אחריות, זו הייתה טעות לא מחויבת ובלעדיה זה היה נגמר אחרת. אני מבקש סליחה מאוהדי מילאן ומכולם. עלינו לחזור לעצמנו. היינו צריכים לגמור את המשחק קודם, כי בסריה A כשמבצעים טעות ישר נענשים. ללא הטעות שלי זה היה משחק אחר.כעת נחשוב על המשחק בראשון מול סאסאולו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי