ביובנטוס הבהירו: "אוהבים את פוגבה, אבל הוא לא יחזור"

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

המנהל המקצועי של הגברת הזקנה, פאביו פראטיצ'י שבקרוב ימונה למנכ"ל, הכחיש את הכותרת ב"טוטוספורט" וטען שגם סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' לא בתוכניות. על כריסטיאנו רונאלדו: "הכדורגלן הטוב בכל הזמנים"

(גודל טקסט)

פול פוגבה עשוי להיות בינואר אחד השחקנים הכי מבוקשים בחלון ההעברות אם היחסים שלו עם ז'וזה מוריניו לא יתוקנו. כבר בקיץ הוא רצה לעזוב לברצלונה והוא חזר על רצונו לעזוב בשבועות האחרונים. אתמול (שני) פורסמה ב"טוטוספורט" האיטלקי כותרות ענק לפיה יובנטוס רוצה להחזיר אותו, אבל לדברי המנהל הספורטיבי של יובה, לפחות לזברות השחורות הוא לא יגיע.

פאביו פראטיצ'י אמר על פוגבה: "אנחנו מאוד אוהבים את פוגבה ואנחנו עדיין קשורים אליו, אבל אף פעם לא חשבנו להחזיר אותו ליובנטוס ולא נשקול זאת בעתיד". שחקן אחר עליו דובר כאילו הוא עשוי לעזוב ליובה הוא הקשר התוקף של לאציו סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. פראטיצ'י טען שגם הוא לא ברשמת המועמדים להגיע: "הוא שחקן גדול, אבל מעולם לא דיברנו עליו עם לאציו".

פראטיצ'י יקודם בקרוב לעמדת המנכ"ל בעקבות עזיבת בפה מארוטה ב-25 באוקטובר, אבל נחשב לאחד בעל מעמד במועדון עוד קודם לכן ועל כך סיפר: "עד כה הסתדרתי טוב מאוד מאחורי הקלעים בגלל האופי שלי, אבל עכשיו הכל ישתנה, אמשיך לעבוד קשה למען יובנטוס".

על כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "עבורי הוא הכדורגלן הכי טוב בכל הזמנים, איש פשוט מאוד ומקצוען מעולה, גם ביחס להישגים והתארים שהשיג במהלך הקריירה. הקרדיט בעסקה של העברתו מגיע לנשיא המועדון. כשפנינו אליו בהתחלה, מיד קיבלנו רושם שהוא רוצה רק את יובנטוס ומשם התחלנו את המו"מ".


סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. גם הוא לא בתוכניות, לפי המנכ"ל החדש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי