בברזיל מדווחים: לוקאס פאקטה יחתום לחמש שנים במילאן

לוקאס פאקטה
לוקאס פאקטה | Gettyimages

בדרום אמריקה מדווחת התקשורת על סיכום בין פלמנגו לראשי הרוסונרי, שישלמו 35 מיליון יורו עבור הכוכב הצעיר שעוד לפני שחגג 21 ערך בכורה בסלסאו. יהפוך לשחקן היקר ביותר שעוזב את הליגה בברזיל לטובת הסרייה A

(גודל טקסט)
אחד הצעירים הברזילאים היותר מעניינים בימים אלו הוא קשר פלמנגו לוקאס פאקטה בן ה-21, שבשבועות האחרונים זכה לייצג את נבחרת הסלסאו ורשם במדיה שתי הופעות ראשונות ושמו כבר הוזכר כמועמד לקבוצות כמו ברצלונה, ליברפול, פאריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן. הערב (רביעי) חושפים בברזיל שהוא כבר עבר בדיקות רפואיות וצפוי בקרוב לחתום רשמית במילאן.


לפי הדיווחים, הרוסונרי היו הראשונים לפעול וסיכמו עם קבוצתו על רכישה תמורת 35 מיליון יורו כשבדיקות רפואיות הוא כבר עבר בריו דה ז'ניירו תחת פיקוח של שני נציגים שהגיעו ממילאנו. רק 70 אחוזים מסכום מכירתו ייכנס לקופתה של פלמנגו, מכיוון שכמעט שליש מכרטיסו שייך לקשר ולסוכנות המייצגת אותו. הוא אמור לחתום לחמש שנים החל מינואר הקרוב בחוזה עד קיץ 2023. 


מי שהוביל את המהלך היה לאונרדו, מנהלה המקצועי של מילאן שמיודד עם ראשי פלמנגו ובכך הקהל על סגירת העסקה. אם אכן יימכר תמורת 35 מיליון יורו, יהפוך לשחקן היקר ביותר שנמכר מהליגה הברזילאית לסרייה A. 


Lucas Paquetá in the 2018 Brasileirão so far:

95 aerial duels won
65 tackles made
44 take-ons
32 chances created
9 goals

The *makings* of a complete midfielder… pic.twitter.com/veEIAfFqz5

— Squawka Football (@Squawka) October 10, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי