מודריץ' חשף: התערבנו בריאל על כך שרונאלדו יישאר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

בצל החשדות נגדו, כריסטיאנו וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס בילו בסוף השבוע בפאריס וזכו לליווי צמוד של שישה שומרי ראש. חברו עד הקיץ במדריד סיפר: "חשבתי שגם הוא וגם זידאן יישארו"

(גודל טקסט)
שישה שומרי ראש פקחו עין על כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס כשהשניים ביקרו בסוף השבוע בפאריס במטרה להירגע מהלחץ בימים סוערים אלה עבור הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס, החשוד באונס של קת'רין מאיורגה בעת חופשה בארצות הברית ב-2009.


בעוד רונאלדו מחכה במתח לראות אם ומתי יגיע זימון ממשטרת לאס וגאס כדי לתת עדות בעניינו, השניים בילו בקונצרט של ג'ייסון דירולו בפאריס. עשרות אוהדים ניסו לקבל ממנו חתימות ושומרי הראש הדפו אותם ושמרו על פרטיות הזוג. קטע וידאו של האירוע הפך לוויראלי. הזוג גם הסתובב בחנויות יקרה בפאריס וצולם על ידי אוהדים שהעלו לרשתות החברתיות קטעי וידאו ותמונות. רונאלדו גם שהה במסעדת יוקרה בפאריס, כשלפי דיווחים גם בלם ברצלונה סמואל אומטיטי, ובלם צ'לסי דויד לואיז היו במסעדה באותה עת. 

Cristiano Ronaldo et sa compagne Georgina Rodriguez, dimanche soir à Paris, à la sortie du Cesar, l'un des restaurants préférés des joueurs du #PSG. #CR7pic.twitter.com/cL6TNDf0Bt

— Le Parisien – PSG (@le_Parisien_PSG) 15 באוקטובר 2018

אגב כריסטיאנו רונאלדו, שחקן השנה של פיפ"א וחברו לשעבר בריאל מדריד, לוקה מודריץ', התראיין לל'אקיפ וגילה כי רוב שחקני הקבוצה היו בטוחים שהכוכב הגדול לא יעזוב ואפילו התערבו על כך. "לא חשבתי שרונאלדו יעזוב וגם לא זינדין זידאן", אמר מודריץ'.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי