ספאל הפתיעה את רומא עם 0:2, רק 1:1 ליובנטוס מול גנואה

ספאל
ספאל | Gettyimages

אנדריאה פטאניה בפנדל בדקה ה-38 וקווין בוניפאזי (56) העניקו ניצחון חשוב לקבוצתם. רונאלדו כבש ליובנטוס, אך בסה קבע איבוד נקודות ראשון לגברת הזקנה. נאפולי התקרבה אליה עם 0:3 על אודינזה, שער ענק לרואיז

קבוצות: נאפולי רומא
(גודל טקסט)
המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם ניצחון 0:2 מפתיע של ספאל על רומא. יובנטוס איבדה נקודות לראשונה העונה כסיימה ב-1:1  ונאפולי תפגוש את אודינזה.


רומא – ספאל 2:0
אחרי רצף של ארבעה הפסדים רצופים, ספאל התאוששה דווקא באולימפיקו על חשבון הג'אלורוסי, שרשמו הפסד ביתי ראשון העונה בכל המסגרות. זה התחיל עם שער מוצלח של אנדריאה פטאניה בפנדל בדקה ה-38 וקווין בוניפאזי הכפיל ל-0:2 בדקה ה-56, יתרון שנשמר עד הסיום והעניק ניצחון יקר לספאל והפסד שהרחיק את רומא מהפסגה. 


יובנטוס – גנואה 1:1

איבוד נקודות ראשון לגברת הזקנה בליגה העונה, דווקא מול יריבה לא קשה מדי על הנייר. זה דווקא התחיל טוב עבור יובנטוס כשבדקה ה-18 ז'ואאו קנסלו הפורטוגלי בעט כדור מחוץ לרחבה שפגע בהגנה, אך למזלו בין ארצו כריסטיאנו רונאלדו היה במקום כדי לקבוע מקרוב 0:1. שער ליגה חמישי העונה ל-CR7, שלמרות כל הדיווחים סביבו ממשיך לשדר עסקים כרגיל לפחות על המגרש.

היתרון החזיק עד הדקה ה-67 כשכריסטיאן קומה הגביה כדור לרחבה ודניאל בסה היה במקום כדי לנגוח את ה-1:1 ולחלץ נקודה חשובה עבור קבוצתו. מי שיכול להיות קצת פחות מרוצה מהתוצאה הוא קשישטוף פיונטק הפולני, שלראשונה העונה סיים משחק ליגה בלי כדור ברשת.



רונאלדו. שער חמישי העונה, שלא הספיק לניצחון (Gettyimages)


אודינזה – נאפולי 0:3
נאפולי ניצלה את התיקו של יובה כדי לצמק את ההפרש לארבע נקודות בלבד עם משחק מרשים בחוץ נגד אודינזה החלשה. זה התחיל עם פציעה של סימונה ורדי כבר בדקה הרביעית, ואנצ'לוטי בלית ברירה הוריד אותו והעלה במקומו את פביאן רואיז. הקשר פרע את הצ'ק תוך 10 דקות, עם שער אדיר בבעיטה לחיבורים מפינת הרחבה. לקראת הסיום (82) דריס מרטינס הכפיל בפנדל, וארבע דקות לאחר מכן גם בישל למרקו רוג המחליף. זהו ההפסד הרביעי ברציפות של אודינזה, שמתדרדרת לתחתית ולא ניצחה בבית מאז אוגוסט. נאפולי, כאמור, מתקרבת ליובנטוס לפני הביקור בפאריס בליגת האלופות ביום רביעי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי