איקרדי: "הניצחון הגיע לנו. עכשיו צריך לנצח את ברצלונה"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

כובש שער הניצחון הדרמטי בדרבי נגד מילאן חגג עם נשיקה לאשתו לעיני המצלמות: "לנצח בדקה ה-92 זה יותר טוב מכל שער אחר". ספלאטי: "באתי לנצח, לא לשבת על הספסל ולקבל משכורת". גאטוסו: "שיחקנו ללא אומץ"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
מאורו איקרדי הוכיח אתמול (ראשון) פעם נוספת עד כמה הווינריות היא סימן ההיכר שלו, כאשר כבש בנגיחה בדקה ה-92 את שער הניצחון בדרבי שהסתיים ב-0:1 על מילאן. זהו שערו השישי העונה באינטר בכל המסגרות של איקרדי, והוא הזכיר את השער שכבש מול טוטנהאם בדקה ה-86 בליגת האלופות שהביא למהפך וניצחון 1:2. הארגנטיני כבש את שערו החמישי במשחקי הדרבי בין הקבוצות.


החלוץ ניצל טעות של שוער מילאן ג'יאנלואיג'י דונארומה שלא יצא טוב לכדור שהוגבה לעברו. "גאזטה דלו ספורט" קרא למשחק: "איקרדרבי" והעניק 5.5 לניהול המשחק של ג'נארו גאטוסו ו-4.5 לדונארומה. מאמן אינטר לוצ'אנו ספאלטי קיבל 6.5 ואיקרדי 7.5. העיתון "קוריירה דלו ספורט" כתב בכותרת: "איקרדי המנושק" לאחר שאשתו ירדה מהיציע ונישקה אותו מול המצלמות.


La prima pagina della Gazzetta oggi in edicola!
⚽ ICARDERBY!
️ La Ferrari ritrova Kimi e la vittoria
️ Marquez, settimo sigillo! pic.twitter.com/HUKmOsGEjs

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 22 באוקטובר 2018


איקרדי אמר בסיום: "לנצח בדקה ה-92 זה אפילו טוב יותר מכל שער אחר. היו לנו צ'אנסים לכבוש. שער שנפסל, קורות, כך שזה הגיע לנו. חייבים להמשיך בדרך הזאת ולכבוש את הלב של כל האוהדים הנפלאים שלנו". זה היה ניצחון שביעי של אינטר ברציפות בכל המסגרות ואיקרדי הוסיף: "עכשיו אנחנו צריכים לנצח את ברצלונה".


ספאלטי,ששידוע בחגיגות שלו לאחר ניצחונות מהסוג הזה, אמר: "ברור שהניצחון היה מגיע לאינטר כי שיחקנו מתחילת המשחק עד לסיום בחלק המגרש של מילאן. לחצנו אותם למעלה. המחמאות מגיעות לנו. לא בגלל שרצינו את זה יותר אלא בגלל ששיחקנו טוב יותר". מאמן אינטר הידוע בפה הגדול שלו הוסיף: "באתי לאינטר לנצח ולא רק לשבת על הספסל במשחק ולקבל משכורת. באתי לארגן את העתיד של אינטר והשחקנים צריכים לעשות אותו דבר. אהבתי לשמוע את איקרדי שאמר אחרי השריקה שאינטר צריכה למצוא עקביות במשחקה ולהמשיך ללחוץ בליגה. הביאו אותנו כדי להחזיר את הקבוצה לרמה שהיא ראויה לה. זה הג'וב שלנו". על שיטת הלחץ אמר: "זה מסוכן כשאתה לוחץ למעלה ויכול לספוג במתפרצת. שיחקנו את זה מושלם וגרמנו למילאן לאבד כדורים. הם לא יכלו לשחק את משחק המסירות שלהם".


הידיעה השלילית היחידה לגבי אינטר היתה פציעתו של ראדה נאינגולן, שלא יוכל לשחק מול ברצלונה. הוא יצא בדקה ה-30 לאחר תיקול חריף של לוקאס ביגליה ונלקח לבית החולים. אינטר זקוקה לו כשחקן הגרזן במרכז המגרש ופציעתו היא מכה עבור הקבוצה. "זה היה תיקול של קצבים והוא ייעדר זמן מה", התלונן ספאלטי בסיום.


מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו אמר בסיום: "לאינטר הגיע יותר מאיתנו לנצח, אבל תיקו 0:0 היה תוצאה טובה עבורנו. אינטר הכריחה אותנו לשחק משחק פיזי שאנחנו לא אוהבים. לצערי ברבע השעה האחרונה יצאנו להתקפות, אבל טעינו כל פעם במסירה האחרונה. לא מאשים את דונארומה בהפסד כי כולנו טועים. אגנציו אבאטה למשל ירד אחורה מוקדם מדי כדי לחסום את המסירה ומוסאצ'יו לא קרא אותה. הפסדנו את המשחק ביחד, לא בגלל דונארומה. הפסדנו כי שיחקנו ללא אומץ, לא היינו מרוכזים וחטפנו שער נאיבי".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi amor por @mauroicardi y la carita de mis hijos Mío Amore per @mauroicardi e lo sguardo dei miei bambini

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי