אינטר הביסה 0:5 את גנואה, 1:3 ליובנטוס על קליארי

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | Gettyimages

ניצחון ליגה שביעי ברציפות לנראזורי. צמד של גאגליארדיני (14, 49) ושערים של פוליטאנו (16), מריו (91) ונאינגולן (92) איפשרו לעקוף את נאפולי בזכות הפרש שערים. האלופה שומרת על הפסגה, בישול לרונאלדו

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בסרייה A נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר בראשון שבהם הביסה אינטר 0:5 את גנואה בסן סירו, פיורנטינה ורומא נפרדו בתיקו 1:1, והאלופה יובנטוס גברה 1:3 על קליארי.

אינטר – גנואה 0:5
הקבוצה של ספאלטי נמצאת בתקופה מצוינת, וניצחה בכל משחקיה האחרונים בליגה מאז אמצע ספטמבר. היא לא התקשתה מול גנואה שבמרכז הטבלה ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-14 משער של רוברטו גאגליארדיני לאחר טעות בהגנת האורחים. שתי דקות לאחר מכן, בעוד תצוגת הגנה מביכה של גנואה, מתיאו פוליטאנו הפך את זה ל-0:2.

בתחילת המחצית השנייה גאגליארדי השלים צמד (49), ומה שהיה משחק קל הפך לחגיגה בתוספת הזמן עם שערים של ז'ואאו מריו (91) וראדה נאינגולן (93). אינטר השלימה ניצחון ליגה שביעי ברציפות ועלתה למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף על נאפולי, מה שמביא אותה במצב רוח מצוין לקראת משחק הבית נגד ברצלונה בליגת האלופות בשבוע הקרוב.

פיורנטינה – רומא 1:1
פיורנטינה ורומא אמנם נמצאות בחלק העליון של הטבלה אך ישנה אכזבה בקרב שתי הקבוצות שהן נמצאות במקום השישי והשביעי בהתאמה. ג'רודן ורטוט העלה את המארחים ליתרון בנקודה הלבנה בדקה ה-33 ורומא הצליחה להשוות בדקה ה-85 משער של אלסנדרו פלורנצי שקבע חלוקת נקודות מאכזבת עבור שתי הקבוצות.

ליובנטוס – קליארי 1:3
האלופה פתחה את המשחק עם שער מהיר של פאולו דיבאלה (1), אך ז'ואאו פדרו השווה את התוצאה (36). שתי דקות לאחר מכן בלם האורחת פיליפ בראדריץ' כבש שער עצמי שהחזיר את היתרון לגברת הזקנה. השער השלישי של יובנטוס הגיע בדקה ה-87 אחרי מהלך אישי נהדר של כריסטיאנו רונאלדו שמסר לחואן קוודראדו במצב של אחד על אחד והקולומביאני דייק וקבע את תוצאת המשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי