דיווח בפראנס פוטבול: ונגר יחליף את גאטוסו במילאן

ארסן ונגר עם ג'נארו גאטוסו
ארסן ונגר עם ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

הרוסונרי הצליחו להתייצב ולייצר לאחרונה רצף ניצחונות שהעלה אותם למקום הרביעי בסרייה A, אבל במגזין הצרפתי נחשב נכתב כי המנג'ר הצרפתי בן ה-69 ישוב לאמן בקרוב ויעשה זאת בסן סירו

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר רמז המנג'ר ארסן ונגר על כך שהוא מתכוון לשוב לאמן ככל הנראה בתחילת שנת 2019 ושלל רק את האפשרות שיחזור לאנגליה מתוך כבוד לארסנל אותה אימן במשך 22 שנה, אבל לטענת "פראנס פוטבול" הוא עשוי לחזור מוקדם מהצפוי ובגיל 69 יחל פרק חדש בקריירה – בסרייה A.

בדיווח של המגזין הצרפתי הנחשב נטען כי "הכל סגור" ושוונגר ימונה בקרוב למאמן מילאן במקום ג'נארו גאטוסו. הרוסונרי אמנם ניצחו אתמול 0:1 באודינזה ושמרו בפעם הראשונה העונה על שער נקי במסגרת הליגה, ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים שבזכותו הם במקום הרביעי במרחק 10 נקודות מהפסגה וארבע מהיריבה העירונית אינטר ומנאפולי שחולקות את המקום השני, אבל למרות זאת במועדון קיים חוסר שביעות רצון מהתוצאות.

בנוסף, מילאן החליפה בעלות בקיץ האחרון וייתכן שחברת "אליוט" האמריקאית מעוניינת להציב בקדמת הבמה דמות סמכותית שגם תסייע למנהל המקצועי לאונרדו. בנוסף, להנהלת מילאן יצטרף איבן גאזידיס, מי ששימש כמנכ"ל ארסנל עד העונה האחרונה ואותו ונגר מכיר היטב מימיהם בלונדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי