דיווח באיטליה: איברהימוביץ' מצטרף למילאן לחצי עונה

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

אישור רשמי עדיין אין, אך בארץ המגף טוענים שהכוכב בן ה-37 יעזוב את ה-MLS וישוב לסן סירו. בראיון לרשת BBC, החלוץ התייחס לפול פוגבה: "אדם פנטסטי, אבל הוא צריך מישהו שידריך אותו"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחרי הרבה ספקולציות לפיהן מילאן רוצה את זלאטן איברהימוביץ' ששיחק עד כה ב-MLS בקבוצת לוס אנג'לס גלאקסי, פרסמה רשת "מדיאסט" האיטלקית שהחלוץ השבדי סגר במילאן לחצי עונה. אין לכך אישור רשמי.

לאיברה בן ה-37 יש חוזה לעוד עונה בגלאקסי, אבל הטענה היא שהוא סגר בקבוצה של ג'נארו גאטוסו. המנהל הספורטיבי של מילאן לאונרדו, נפגש עם סוכנו של השבדי הוותיק ביום שני כדי לשכנע אותו לחתום אצל הרוסונרי. לא צוין בידיעה האם יש לאיברהימוביץ' אופציה להאריך את חוזהו מעבר לעונה הנוכחית. אתמול דווח שגאלאקסי תילחם כדי להשאיר אותו בקבוצה למרות שלא הצליח להוביל את המועדון לפלייאוף ב-MLS ומבחינה זאת, הקבוצה התאכזבה.

בתוך כך התראיין איברה לרשת BBC ולא דיבר על המעבר  למילאן. הוא אמר: "לוס אנג'לס גלאקסי לא בחרה בי. אני בחרתי בה. אשתי אמרה שיום אחד היא רוצה לראות איך זה לחיות בלוס אנג'לס, זו הייתה אחת הסיבות לבחירה שלי בקבוצה. אחרי ששיחקתי שם הרגשתי שאני נותן להם מתנה ומשהו שלא היה להם קודם. לקח לי עשר דקות להציג את עצמי", הסביר.

אחד הרגעים הקשים ביותר בקריירה של איברהימוביץ' היה לדבריו הפציעה שלו במנצ'סטר יונייטד. "אמרתי לז'וזה מוריניו: אני לא יכול לתת לך את הזלאטן שאתה רגיל אליו, כי אני לא מוכן. הרגשתי שונה, כאילו התחלתי מהתחלה, הייתי צריך ללמד את הברך שלי לשחק כדורגל", אמר. השבדי התייחס לפול פוגבה: "לא שיחקתי איתו לפני כן ולא הכרתי אותו כאדם. כשפגשתי אותו ביונייטד מצאתי אדם פנטסטי, אבל הוא צריך מישהו שידריך אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי