רק רשת: ג'אנלוקה ויאלי חשף כי הוא נאבק במחלת הסרטן

ג'אנלוקה ויאלי
ג'אנלוקה ויאלי | Gettyimages

כוכב יובנטוס ונבחרת איטליה לשעב סיפר בראיון כי הוא עבר טיפולים כמותרפיים בשנה האחרונה ועדיין לא החלים לגמרי. וגם: ביירין מרגש, דפאי חוגג ציון דרך ושחקני ליברפול ביקרו בערב ההתרמה של ג'יימס מילנר

(גודל טקסט)
מיק מקארתי מונה למאמן נבחרת אירלנד
אחרי הכישלון המחפיר בליגת האומות, בו התדרדרה הנבחרת האירית לדרג ג', פוטרו המאמן מרטין אוניל ועוזרו רוי קין. היום מונה מאמן חדש לנבחרת – או בעצם מאמן חדש-ישן. מיק מקארתי חזר לקדנציה שנייה במדים הלאומיים, אחרי שאימן את אירלנד בין 1996-2002. מקארתי היה עד לא מזמן מאמן איפסוויץ' מהליגה השנייה באנגליה.


יום הולדת שמח ורפואה שלמה, דני וולבק!


Happy birthday, @DannyWelbeck!

We hope your recovery is going well and are already looking forward to having you back with the #ThreeLions. pic.twitter.com/PL0ESvFYH7

— England (@England) November 26, 2018


ביירין מרגש ילד נכה ואת כל אנגליה
בסיום הניצחון 1:2 על בורנמות' אתמול, שחקני ארסנל הודו לקהל שהגיע עד עיר הנמל הרחוקה כדי לעודד אותם ופנו לחזור לחדר ההלבשה, אבל הקטור ביירין התעכב. הוא הבחין בילד שישב בכיסא גלגלים בשורה הראשונה וניגש אליו, מעניק לו את חולצתו. את המבט על פניו של הילד אי אפשר לתאר במילים.


Want your Monday brightening up?

This from @HectorBellerin gives us all the feels pic.twitter.com/JGrIxoYavG

— Arsenal FC (@Arsenal) November 26, 2018


הסיפור ה-99 והעצוב ביותר של ג'אנלוקה ויאלי
חלוץ העבר האיטלקי ופרשן ההווה ג'אנלוקה ויאלי, שבעבר כיכב בקבוצות כמו יובנטוס וצ'לסי ואף הביא לסמפדוריה את האליפות היחידה שלה ב-1991, התראיין ל"קוריירה" האיטלקי לרגל צאת ספרו "98 סיפורים ועוד אחד" וחשף כי בשנה האחרונה הוא התמודד עם יריב קשה בהרבה מבלמים איטלקים: סרטן. "עברתי שמונה חודשים של כימותרפיה ושישה שבועות של רדיותרפיה", סיפר ויאלי, "עכשיו מצבי טוב בהרבה, אבל המאבק במחלה עוד לא הסתיים". נאחל לו רפואה שלמה.


ממפיס דפאי עבר את 5 מיליון העוקבים
ממפיס דפאי כבש בניצחון 0:2 של הולנד על צרפת לפני קצת יותר משבוע, וממש לפני היציאה לפגרה רשם צמד במדי ליון נגד גנגאן, אבל אתמול הוא חגג ציון דרך חשוב בהרבה: חמישה מיליון עוקבים לעמוד האינסטגרם שלו. הכדורגלן, שהוא גם ראפר חובב, ציין זאת עם סרטון פריסטייל ראפ חגיגי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I bet this freestyle's going viral! Thank you to my supporters for helping me hit 5 million followers!

A post shared by Memphis Depay (@memphisdepay) on



ג'יימס מילנר ערך אירוע צדקה, החברים קפצו לבקר
יממה אחרי הניצחון על ווטפורד, כוכב ליברפול ג'יימס מילנר וקרן הצדקה שלו ערכו אירוע מפואר – דווקא במנצ'סטר, מכל הערים – ולא מעט חברים לשורות המרסיסייד הופיעו לתמוך. בין הנוכחים: טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ורדן הנדרסון, וירג'יל ואן דייק, אדם ללאנה, אנדי רוברטסון, ג'ו גומז והמאמן ירוגן קלופ.


Liverpool players and their partners celebrated the victory over Watford by attending the 'Creepy CarnEVIL' charity ball held by the James Milner Foundation this evening. pic.twitter.com/OQqBftUdbd

— Oliver Bond (@Oliver__Bond) November 25, 2018





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי