פטריק קוטרונה הודה: "השער השני לא שלי. אפילו לא נגעתי בכדור"

פטריק קוטרונה
פטריק קוטרונה | AFP

במילאן מרוצים מהניצחון 2:5 על דודלאנג' למרות שפיגרו במפתיע במהלך המחצית השנייה: "שיחקנו נגד קבוצה קשוחה", אמר ג'נארו גאטוסו. פאקטה שנרכש מפלמנגו ב-35 מיליון יורו יגיע בעוד שבועיים לבדיקות רפואיות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן הייתה הדרך לסנסציה של השנה כשפיגרה במפתיע 2:1 נגד דודלאנג' הלוקסמבורגית, אבל זה נגמר בפסטיבל של שערים מצד הרוסונרי שניצחו 2:5  עם הרכב חסר. הרוסונרי הבקיעו לראשונה העונה חמישה שערים במשחק כלשהו.

חלוץ הקבוצה פטריק קוטרונה שכבש שער יתרון הודה שהשער השני לא היה שלו אחרי שהוא נקבע כעצמי: "אפילו לא נגעתי בכדור. פתחנו טוב וחבל שנענשו על שתי הסחות דעת. הדבר החשוב היה להשיג את שלוש הנקודות ואני לא חושב שהיינו שאננים, רק חסרי ריכוז. זה רק שיעור שנלמד ממנו, שכל אחד יכול לכבוש מולך אם אינך מפוקס. פעלנו היטב שנלחמנו מיד חזרה. נצטרך לשחק ביוון מול אולימפיאקוס בחוץ על ניצחון למרות שאפשר לעלות גם בלי ניצחון".

בטיס עלתה כבר לשלב הבא ואילו מילאן לפי חישובים עם תיקו בלבד ביוון או הפסד 1:0 אחרי שניצחה את אולימפיאקוס בבית 1:3.

ג'נארו גאטוסו אמר: "שיחקנו טוב. דודלאנג' קבוצה קשוחה, שיכולה לגרום לך קשיים. זה קשה שעושים הרבה שינויים. שוב הוכח שאין משחקים קלים. לדעתי גונסלו היגוואין עדיין סובל מהפציעה בגב. פטריק קוטרונה צריך להמשיך לכבוש ולהשתפר ברמה הטכנית. הוא שחקן רחבה קלאסי, אבל צריך לשפר את הטכניקה".


"אין משחקים קלים". ג'נארו גאטוסו (Gettyimages)

על השינויים בהרכב: "קשה לשחק כפי כשישנם הרבה שינויים בקבוצה. רק תביטו בטימאו באקיוקו, שהתקשה בהתחלה כי הוא לא שיחק בקביעות. כעת שחקנים אחרים חווים זאת". המאמן גילה שהקשר הברזילאי לוקאס פאקטה שנרכש כבר מפלמנגו ב-35 מיליון יורו יגיע בעוד שבועיים למילאנו, יעבור בדיקות רפואיות ויכיר את העיר. "עלינו להבין היכן להציב אותו על המגרש. הוא ינסה להתאקלם קצת בקבוצה ובעיר ויחזור בינואר עם תחילת שוק ההעברות".

הבלם הצ'כי סטפן סימיץ' ששיחק לראשונה אמר: "ספגנו כי דודלאנג' קבוצה טובה, הם באו לשחק. אסור לזלזל בהם, אבל אני הוכחנו שאנו חזקים יותר. גאטוסו נתן לי הרבה עד כה, אפילו כמה בדיחות, אבל באימון הוא רוצה ממך את המקסימום ואני מנסה להשתפר כל יום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי